Audi bendrovė plečia modifikacijų įvairovę ir keičia jų žymėjimą. Šalia neseniai pristatytų ir greitai masinėje prekyboje pasirodysiančių iš elektros tinklo įkraunamų e-tron hibridų ir suspaustomis dujomis varomų g-tron modifikacijų visuomenei pristatyta dar viena, - priešdėliu ultra pažymėta šeimyna. Šios šeimynos atstovai nuo įprasto asortimento automobilių skirsis ekonomiškumą didinančių ir aplinkos taršą mažinančių priemonių gausa. Iš pradžių ultra šeimynai priklausys tik vienas modelis - jau rugsėjį salonuose pasirodysiantis Audi A3 1.6 TDI ultra. Vėliau ultra modifikacijas turės ir kitų modelių automobiliai su dyzeliniais TDI arba benzininiais TFSI varikliais.
Šį rudenį į gatves išriedėsiantis Audi 1.6 TDI ultra stebina savo ekonomiškumo ir ekologiškumo rodikliais. Šis kompaktinės klasės automobilis su 81 kW (110 AG) galios keturių cilindrų turbodyzeliniu varikliu 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja tik 3,2 l dyzelino, o į aplinką išmeta tik 85 g CO2 vienam km kelio. Su pilnu 50 l talpos degalų baku Audi 1.6 TDI ultra nuvažiuoja maždaug 1500 km kelio. Ekonomiškumas ir ekologiškumas pasiektas neaukojant variklio dinaminių charakteristikų. Maksimalus automobilio greitis siekia 200 km/val., o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. - per 10,5 sek.
Didelis degalų sąnaudų mažėjimas pasiektas mažinant automobilio masę ir kėbulo oro pasipriešinimą. Naujojo Audi A3 1.6 TDI ultra rėmas ir kėbulo dalys gaminamos iš keleto skirtingomis savybėmis pasižyminčių lydinių. Apkrovas patiriantys mazgai gaminami iš ketaus, plieno ar net kietlydinių, kai tuo tarpu kitos dalys ir deformacijos zonos liejamos ir štampuojamos iš aliuminio. Todėl Audi A3 1.6 TDI ultra sveria tik 1205 kg.
Oro pasipriešinimą Audi inžinieriams pavyko sumažinti patobulinus automobilio dugno konstrukciją, įprastus slenksčius pakeitus „lenktyniniais“ iš S line papildomų priedų kolekcijos, ir patobulintos pakabos dėka sumažinus automobilio aukštį 15 mm. Be to, Audi A3 1.6 TDI ultra „apautas“ 205/55 R16 žemo pasipriešinimo riedėjimui padangomis.
Audi 1.6 TDI ultra bus tiekiamas su trijų durų hečbeko arba penkių durų Sportback kėbulu. Bazinėje komplektacijoje yra oro kondicionierius, Audi radijo imtuvas ir elektriniai stiklų kėlikliai.
Vokietijoje Audi 1.6 TDI bus galima įsigyti nuo šių metų rugsėjo mėnesio. Numatoma kaina - nuo 25200 eurų.