Paskutinis kovo mėnesio savaitgalis tapo pradžia ne tik Formulės 1 čempionatui, bet ir profesionaliausių Japonijos driftingo meistrų sezono startu. EBISU trasų komplekse, kuriame nesenai lankėsi ir Lietuvos Drifto Karalius Timas Simniška, įvyko pirmasis 2009 metų „D1 GP“ sezono etapas.

Dar lenktynių išvakarėse organizatoriai baiminosi gamtos grasinimų sniegu, tačiau oras nesutrukdė pirmosios šių metų driftingo šventės. Ne tik Japonijos, bet ir viso pasaulio šoninio slydimo gerbėjai nekantriai laukė, kaip šiemet seksis 2008 metų čempionui Daigo Saito. Taip pat, daug kam buvo labai smalsu sužinoti, ar pavyks 2006 metų D1 nugalėtojui N. Kumakubo „pažaboti“ dar niekur driftingo varžybose nematyto automobilio – Mitsubishi Lanver Evo X. Į šiuos ir kitus klausimus buvo atsakyta pirmajame „D1 GP“ etape. Dar viena naujojo sezono staigmena turėjo būti BMW 355i bolidas, tačiau važiuojantį trasoje jį išvysime galbūt jau kitame etape.

Į sekmadienio kovų startą išsirikiavo 30 drifterių, iš kurių turėjo būti atrinktos aštuonios poros „Tsuiso“ etapui. Kova užvirė tokia artima, kad pirmoji ir šešioliktosios vietų įvertinimai („solo“ važiavimai buvo vertinami 100 balų skalėje) skyrėsi mažiau nei vienu balu. Visų dalyvių, patekusių į TOP-16, surinktų taškų intervalas – vos 0,55 balo, o geriausiai pasirodė Kawabata Masato (Nissan 180SX, komanda - „GP Sports - Toyo Tires”), surinkęs 99,92 balus. Praeitų metų čempionas D. Saito (Toyota Mark II JZX100) liko aštuntas - 99,55 taškai. Su naujuoju Evo X važiavęs Nobushige Kumakubo buvo išslydęs iš trasos, tačiau išvengęs rimtesnių avarijų pateko į porinius važiavimus.

Ekstremaliausia ir labiausiai žavinti driftingo dalis – „Tsuiso“ kovos. Čia sėkmė lydėjo 2008 metų „D1 GP“ vicečempioną Ken Nomura iš „Blitz“ komandos, tapusį pirmojo šių metų etapo nugalėtoju. Įdomus faktas yra tai, kad šis D1 varžybų senbuvis ir vienas geriausių pasaulio drifterių nuo 2001 metų varžybose važiuoja su tuo pačiu Nissan Skyline ER34. Finalinė kova baigėsi visai ne taip kaip laukė susirinkusi minia. Viename iš važiavimų neatlaikė Y. Imamura‘os Nissan Silvia S15 („Team BOSS with POTENZA D1 Project” komanda) variklis. Imamura buvo priverstas pasinaudoti saugos automobilio paslaugomis ir tempiamas pasiekė garažus. 2003 metų D1 čempionui atiteko antroji vieta, o trečias liko Daigo Saito.

„D1 GP“ driftingo čempionatas, tai aukščiausio lygio šoninio slydimo profesionalų varžybos, sulaukiančios itin didžiulio šios šakos gerbėjų dėmesio. Visi dalyviai yra aukščiausio lygio vairuotojai ir važiuoja profesionaliai paruoštais bei itin brangiai kainuojančiais automobiliais, turinčiais po kelis šimtus ir daugiau arklio galių. Visa tai leidžia automobiliams čiuožti didžiuliu greičiu bei žavėti žiūrovus įspūdingais slydimo kampais ir dūmų kamuoliais. Iš viso 2009 metais bus surengti aštuoni „D1 GP“ etapai Japonijoje. Antroji šių metų kova vyks balandžio mėnesio 26-ąją dieną.