Reiter Engineering pristatė savo patobulintą Lamborghini LP560 GT3 ir po bandomųjų važiavimų su didžiuliu pasitenkinimu pareiškė, kad šis modelis yra “produktyvesnis nei jo pirmtakas, pasižymi didesne galia, pagerinta pakabos geometrija bei ištobulintomis ir optimizuotomis aerodinaminėmis savybėmis”.
Reiter’io LP560 GT3 yra sukonstruotas ant Lamborghini LP560-4 bazės. GT3 modelis “didžiuojasi” nauju 5.2l dešimties cilindrų varikliu, suporuotu su Holinger lenktynine pavarų dėže, generuojančiu 570AG (nuo LP560-4 modelio 560AG ne taip jau daug ir skiriasi) ir 540Nm sukimo momentą ties 6500aps/min.
Dėl mažo svorio aliuminio kėbulo struktūros automobilis sveria 1190kg. Kėbulo priekis ir galas bei atramos, pagamintos iš anglies pluošto, taip pat prisideda prie svorio sumažinimo. Lyginant su standartine Lamborghini LP560-4 versija, patobulintos LP560 GT3 versijos aerodinaminės savybės pagerėjo maždaug 8 procentais.
Yra dar vienas dalykas, ką gali pasiūlyti Reiter ir ko nesiūlo kiti – tai taip vadinama Reiter Convertible koncepcija. Šios koncepcijos dėka, už 265.000EUR įsigijus aukščiau aprašytą GT3 ir sumokėjus papildomus 30K eurų, šį automobilį galima paversti į pilnos komplektacijos GT2 lenktyninį bolidą.
Reiter’io Lamborghini Gallardo LP560 GT3 detalės
Publikuota 2009-07-21
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|