BMW M1 buvo ir yra vienintelis BMW automobilis, kuriame variklis įtaisytas automobilio viduryje, apatinėje dalyje. Šio prabangaus sportinio kupė trisdešimtmečio proga šiek tiek daugiau nei prieš metus BMW pristatė M1 Hommage prototipą. Įmonės vadovai teigia, kad šis prototipas buvo sukurtas šlovingai BMW praeičiai pagerbti ir ar jis bus gaminamas kol kas lieka neaišku.
Tačiau visiems tiems, kurie tikisi Hommage išvysti prekyboje, pietų Afrikos dizaineris Idres Noah sukūrė kitą, įspūdingą pasiūlymą.
Nepaisant to, kad Idres Noah koncepte matoma M1 Hommage stiliaus įtaka, šis prototipas tikrai turi savitą stilių. Akį labiausiai traukia keistas (aišku gerąja prasme) superauto profilis ir ypatingai – automobilio galas. Pats Noah sako, kad jis pavargo laukdamas, kol bus sukurtas konkurentas R8 modeliui, todėl ir ėmėsi darbo. Kaip pagrindinį įkvėpimo šaltinį jis įvardija vandenį. Plūstančio vandens įtaka atsispindi kreivėse aplink ratus bei stlizuotose bangose ant durų, pereinančiose į šoninius oro ėmiklius.
Pats Noah sako, kad automobilio, norinčio konkuruoti su R8, dizainas turi būti agresyvus, elegantiškas ir gyvas – absoliučiai kitoks nei rinkoje esančių automobilių.
Po automobilio gaubtu šis dizaineris siūlo įmontuoti M6 naudojamą 5.0l V10 variklį.
Belieka tik padėkoti Noah ir tikėtis ateityje sulaukti ne vieno išskirtinio dizaino pasiūlymo.