2010 m. gruodį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 50 proc. iki 997 vnt.

Kaip ir iki šiol, augimą daugiausiai lėmė kiek suaktyvėjusi paklausa bei itin maža palyginamoji bazė: 2009 m. gruodį šalyje buvo įregistruoti tik 665 nauji automobiliai.

Gruodį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 45 proc. iki 857 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka augo beveik dvigubai sparčiau: 89 proc. iki 140 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje tarp markių užtikrintai pirmavo "Volkswagen" (204 vnt.), antroje vietoje liko "Peugeot" (118 vnt.), o trečiąją užėmė "Toyota" (114 vnt.).

Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (29 vnt.).

Gruodį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo "Volkswagen Tiguan" (96 vnt.), "Peugeot 3008" (53 vnt.) ir "Subaru Legacy/Outback" (41 vnt.).

Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo "Toyota Hilux" (30 vnt.).2010 m. Lietuvoje iš viso įregistruoti 8906 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 7 proc. daugiau nei 2009 m. (8291 vnt.).

Nepaisant "atsispyrimo nuo dugno", rinkos apimtis tik viršijo 2001 m. lygį, tačiau nesiekė 2002 m. apimties. Jeigu sąlygos iš esmės nepablogės, 2011 m. reikėtų laukti tolesnio rinkos augimo.