Per taptautinę 2009 metų Ženevos parodą olandų sportinių automobilių gamintojas Spyker pasauliui pristatė antros kartos C8 Aileron. Tuo pačiu metu jie pranešė, kad planuoja gaminti Spyder kabrioleto modelį. Būtent toks modelis ir buvo pristatytas 59-ojoje Pebble Beach Concours d‘Elegance vakar, t.y. sekmadienį.
„Apginkluotas“ Audi 4.2l V8 varikliu, C8 Aileron gali išsukti 405AG (298kW) ir 480Nm sukimo momentą ties 3400aps.min. Nuo 0km/h iki 100km/h automobilis įsibėgėja per 4.5sek, o maksimalus jo greitis – 300km/h. Standartinė greičių dėžė – 6 pavarų mechaninė. Tačiau kaip alternatyvą galima rinktis ir naująją ZF 6 pavarų automatinę.
Spyder kėbulas yra gaminamas iš legvasvorio aliuminio ir iš kitų automobilių jį išskiria naujas elektro-hidraulinis minkšto stogo pakėlimo mechanizmas. Stogas, kurio spalvą galima pasirinkti iš 8 skirtingų spalvų, turi galinį langą. Automobilio išorė yra įkvėpta Spyker aviacijos paveldo.
Automobilio kėbulo spalvą galima rinktis iš 16 spalvų, o vidaus odos spalvą – iš 14 galimų. Tačiau jei pirkėjų netenkins nei viena iš siūlomų, jie galės susikurti sau patinkančias spalvas.
Prietaisų skydelyje, kuriame yra įmontuota naujoji Kharma garso sistema, iPod ir Bluetooth jungtys bei palydovinė navigacija, plačiai naudojama aliuminio apdaila.
Spyker savo C8 Aileron modelyje dėl geresnio valdymo sustandino pakabą, tačiau tuo pačiu sureguliavo taip, kad sumažintų nepageidaujamą triukšmą salono viduje ir vibraciją.
C8 Aileron Spyder gamyba bus pradėta pirmąjį 2010 metų pusmetį.
Pebble Beach naujienos: Spyker C8 Aileron Spyder debiutas
Publikuota 2009-08-17
Automobiliai po eismo įvykio: pirkti ar susilaikyti?
2024-05-09
Būna nesiseka ir automobilis „sugriūva“ po pirmo autoįvykio. Kartais apie auto įvykį net nežinant, tiesiog nusiperkamas „idealios būklės“ automobilis, kuriame šie defektai paslėpti.
Istorija gali baigtis ir daug liūdniau, tad Autogidas.lt suremia pečiais su Autopretenzija.lt,...
|
|
Lietuviai atranda keturračius: į juos sėda ne tik ieškodami pramogų
2024-05-09
Lietuvai atlaikius paskutinį žiemos pasispardymą ir pagaliau įsigalėjus šiltajam sezonui vis daugiau entuziastų savaitgaliais nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą. Tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebi, kad...
|
|
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių?
2024-05-08
Kiekvienas automobilių entuziastas sutiks: vieni smagiausių vairuoti yra nedideli, lengvi, galiniais ratais varomi rodsteriai arba kupė. Seniau tokių įperkamų sportiškų modelių rinkoje buvo gyvas galas, o dabar pasirinkimas sumenko iki minimumo. Kodėl rinkoje beveik nebeliko įperkamų...
|