Kaip jau autogidas rašė anksčiau, prieš oficialų Devon GTX pristatymą buvo išplatinta žinia apie neoficialų vieno rato rekordą Laguna Seca trasoje, aplenkiant tokius automobilius kaip Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo bei Corvette ZR-1. Ši informacija kol kas nėra patikslinta, tačiau išaiškėjo visos kitos detalės.
2010 metų GTX superautomobilis buvo pirmą kartą oficialiai pristatytas šį savaitgalį Monterėjuje vykusiame 2009 metų Pebble Beach Concours d‘Elegance.
Šis riboto leidimo superauto yra pirmasis pramoninio dizaino namų Devon Motorworks produktas. Planuojama, kad šis produktas prekybą pasieks pirmąjį kitų metų ketvirtį. Viena vertus, Devon GTX yra lenktyninių bolidų įkvėpas automobilis su 650AG varikliu ir papildomomis transmisijos ir paėmimo/išmetimo sistemomis, kurios šį variklį padaro galingiausiu atmosferiniu varikliu šiandienos rinkoje. Kita vertus, GTX „raumeninga“ forma reprezentuoja naują modernaus automobilio išraišką.
Automobilio kėbulas yra pagamintas iš anglies pluošto. Sportinė linija tęsiasi ir autombolio interjere, kur yra sumontuotos sustiprintos anglies pluošto lenktyninės sėdynės ir keli chromuoti akcentai.
Po Devon GTX kapotu – 8.4l dešimties cilindrų variklis, generuojantis 650AG ties 6100aps/min. Greičių dėžė šiame monstre – 6 pavarų mechaninė. Toks pats variklis įmontuotas yra ir Dodge Viper automobilyje. Unikalūs elementai GTX apima sustiprintas pertvaras, didelius vandens gaubtus optimalaus vėsinimo užtikrinimui, didesnius vožtuvus ir atnaujintas cilindrų galvas. Papildoma galia gaunama iš paėmimo ir išmetimo sistemų.
Teigiama, kad Devon Motorworks savo gamykloje pietų Kalifornijoje pagamins 36 automobilius per metus. Pradinė kaina – 500.000 JAV dolerių, o už pasirenkamą lenktyninį paketą teks pakloti dar 25.000 JAV dolerių.