Siekiant pritraukti vis gausėjančių pirkėjų, ieškančių automobilio laisvalaikio išvykoms, dėmesį, Hilux serija buvo papildyta erdvesniu dvejų durų (Extra Cab) „darbiniu arkliuku“ ir SUV tipo ketverių durų (Double Cab) pikapu. Dabar Europos vartotojams pristatoma dar viena šios serijos versija – 2009 m. laisvalaikiui skirtas Hilux pikapas su įdiegta nauja įranga ir patobulinimais.
2009 m. planuojama parduoti 47 000 Hilux automobilių – taip tikimasi padidinti bendrus prekybos rodiklius ir sustiprinti Toyota SUV užimamas pirmąsias pozicijas Europos rinkoje.
Tvirta SUV išorė
Žiūrint iš priekio, naujos trapecijos formos priekinės grotelės su pilkos spalvos metalo apdailos elementais byloja apie Toyota sportiniams universalams būdingą tvirtumą. Atnaujintas ir bamperis, turintis didesnes ir platesnes aušinimo angas, užtikrinančias žemesnį svorio centrą. Nuo priekinio bamperio vingiuojančios tvirtos ir griežtos linijos atveda prie galinės automobilio dalies, kurią išryškina naujo dizaino 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai (montuojami Double Cab SR modeliuose) ir nauji 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai (montuojami Double Cab SR+ modeliuose).
Pirkėjų pasirinkimui siūlomos dvi kėbulo versijos. Didžiausio populiarumo tarp pirkėjų, ieškančių automobilių laisvalaikio išvykoms bei pramogoms, susilaukė ketverių durų modelis (Double Cab). Tai buvo perkamiausias Europoje modelis 2007 m. – jis sudarė 63% visų parduotų Hilux automobilių. Antruoju pagal pardavimo apimtis tapo erdvesnė dvejų durų (Extra Cab) versija (26%).
Nuo 2008 m. siūlomos dvi naujos kėbulo spalvos: mėlyna metalo (Blue Metallic) ir pilkšvai ruda (Greyish Brown). Double Cab modelių su SR ir SR+ įranga langas ties antrąja sėdynių eile ir galinis langas turi stilingą tamsintą stiklą, kuris dabar montuojamas kaip standartinė įranga.
Lengvajam automobiliui būdingas laisvalaikio pramogoms pritaikytas salonas
Atnaujinto Hilux modelio salone galima pajusti lengvajam automobiliui būdingą komfortą, pradedant nuo naujo dizaino keturių stipinų vairo su ant jo išdėstytais garso sistemos valdymo mygtukais bei daugiafunkcinio ekrano jungikliais. Visuose SR ir SR+ modeliuose montuojamas oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirties rankena.
Prietaisų skydas išsiskiria aiškiau matomais prietaisų matuoklių rodmenimis. Daugiau dėmesio skirta atskiroms detalėms: lengviau matomi šviesų ir valytuvų valdymo jungikliai, taip pat atnaujinta ir daug ergonomiškesnė mechaninės transmisijos pavarų perjungimo svirtis.
Naujas automatinis oro kondicionierius turi lengvai valdomus šildymo reguliavimo mygtukus ir skaitmeninį ekraną. LCD ekrane aiškiai matyti pasirinkta temperatūra, vėdinimo ir oro srovės režimas. Efektyvus oro filtras saugo keleivius nuo dulkių ir žiedadulkių.
Visuose 3 l D-4D Double Cab modeliuose dabar montuojamos naujos sportinės sėdynės. Joms būdinga platesnė ir gilesnė šonų ir atlošo atrama. Sėdynės sukurtos didesniam komfortui užtikrinti ir estetiniam įvaizdžiui sustiprinti.
Nauja automatinė penkių pavarų dėžė
Hilux automobiliuose montuojami du pažangūs Toyota dyzeliniai varikliai – 2,5 l D-4D ir 3 l D-4D. Šie antrosios kartos dyzeliniai varikliai su tiesioginio kuro įpurškimo sistema – ištobulinti ir tyliai dirbantys galios agregatai, užtikrinantys tolygią galią visame sūkių diapazone. Itin efektyviai dirbantys turbokompresoriai lemia mažas kuro sąnaudas ir žemą emisijos lygį.
2,5 l D-4D variklis, kurio galia – 120 AG, o sukimo momentas – 325 Nm, montuojamas su keturių varomųjų ratų sistema ir mechanine penkių pavarų dėže. Net esant mažoms apsukoms (nuo 1600 aps./min.), šio darbinio arkliuko variklio minimalus sukimo momentas siekia 300 Nm. Bendros 2009 m. Hilux 2,5 l D-4D modelio kuro sąnaudos – 8,3 l/100 km.
Su 3 l 171 AG D-4D varikliu, montuojamu tik ketverių durų (Double Cab) modelyje, Hilux pranoksta visus rinkoje siūlomus šios klasės automobilius savo svorio santykiu ir išskirtinėmis važiavimo savybėmis. Variklio su automatine transmisija sukimo momentas padidėjo 17 Nm – iki 360 Nm, esant 1400–3400 aps./min.
3 l D-4D variklis komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Jis gali būti montuojamas su mechanine penkių pavarų sistema arba visiškai nauja automatine penkių pavarų sistema, kuri pagrįsta dirbtinio intelekto (AI) technologija, galinčia pritaikyti pavarą prie atitinkamų važiavimo sąlygų, pavyzdžiui, atsižvelgdama į vairuotojo dedamas pastangas ir situaciją kelyje. Ši Toyota sukurta sistema gali įvertinti nuokalnės ir įkalnės statumą, taip pat nuspėti ir palaikyti vairuotojo intencijas.
Modelis su 3 l D-4D varikliu išsiskiria geresne traukos galia, kurią lemia rafinuota Swirl Control sistema. Ši sistema optimizuoja kuro mišinį esant mažoms variklio apsukoms, užtikrindama didesnį sukimo momentą nedidindama greičio. Ši sistema ne tik sumažina išskiriamų kenksmingųjų medžiagų kiekį, bet ir pagerina kuro ekonomiją: su mechanine penkių pavarų dėže kuro sąnaudos siekia 8,3 l/km, o su naująja automatine penkių pavarų dėže – 8,9 l/100 km (tai mažesnis rodiklis, palyginti su ankstesne automatine keturių pavarų dėže – 9,4 l/km). 2009 m. Hilux 3 l D-4D su mechanine transmisija modelio išvystomas maksimalus greitis – 170 km/h, o su automatine transmisija – 175 km/h.
Su papildomu specialiu šaltoms oro sąlygoms pritaikytu įrangos komplektu, kurį sudaro du akumuliatoriai, galingas starteris ir papildomas galinis šildytuvo vamzdis, 3 l D-4D modelis dabar gali būti platinamas visose Europos šalyse.
Abu Hilux varikliai atitinka Euro IV emisijos standartus, leidžia patirti vairavimo malonumą ir išsiskiria mažomis kuro sąnaudomis bei mažu emisijos lygiu. Geresniam valdomumui ir optimaliam stabilumui užtikrinti atitinkamai patobulinta pakaba: sumontuoti nauji dvieiliai rutuliniai galinės ašies guoliai ir greičiau reaguojantis priekinių amortizatorių vožtuvas. Naujos pakabos įvorės padėjo dar labiau sumažinti važiuojant patiriamą vibraciją, kuri ir taip jau buvo sumažinta sumontavus standžią torsioninę pakabą. Tyliai dirbantys varikliai ir Toyota triukšmą slopinanti technologija užtikrina rafinuotą ir tylų važiavimą, netgi esant dideliam greičiui. Šiuo požiūriu Hilux artimesnis lengvajam automobiliui, o ne masyviam sportiniam universalui.
Patobulinta ketverių durų (Double Cab) modelio įranga
Siekiant patenkinti vis didėjančius laisvalaikio pramogoms ieškančių automobilių pirkėjų poreikius, visų 2009 m. Hilux kėbulo tipų modeliams siūloma naujų įrenginių didesniam vairuotojo ir keleivių komfortui užtikrinti.
2,5 l D-4D Extra Cab modeliui būdinga ilga platforma. Be to, siūlomas dar vienas įrangos lygis – dar tobulesnė SR komplektacija, kurią sudaro oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirties rankena, nauji 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai, nauji priekinių žibintų valytuvai, elektra valdomi langai ir mechaninis oro kondicionierius.
3 l Double Cab modeliui siūlomas platus įrangos asortimentas įvairioms vartotojų reikmėms. SR įrangos sąraše dabar puikuojasi naujas odinis vairas su garso sistemos valdymo mygtukais, visiškai naujas oro kondicionierius ir naujo dizaino 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
Į SR+ įrangos komplektaciją įtraukti nauji 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, stabilumo kontrolės sistema (VSC) ir sportinės odinės sėdynės. Ši įranga Hilux automobiliui suteikia dar daugiau rafinuotumo.
Pastovaus greičio palaikymo sistema dabar montuojama kaip standartinė įranga 3 l D-4D Double Cab modeliuose su mechanine ir su automatine transmisija.
Iš naujų pažangiųjų technologijų minėtina atnaujinta navigacijos sistema su detale žemėlapių sistema ir patobulinta grafika. Ji sujungta su keturių garsiakalbių garso sistema, suderinama su MP3 ir WMA CD formatais, taip pat su MP3 grotuvais ir DAB.
2009 m. Hilux modelis dabar gali būti komplektuojamas su nauju rakinamu galiniu bortu, naudojamu montuojant metalinį dangtį. Taip pat siūloma daug naujų originalių priedų – nuo priekinių apsaugos elementų iki chromuotos išmetamojo vamzdžio apdailos, kurie leis susikurti individualų braižą turintį 2009 m. laidos Hilux.
Patobulinta saugos įranga
Aktyviosios saugos funkciją atliekanti stabilumo kontrolės sistema (VSC), kuri pagerina važiavimo dinamiką, dabar kaip standartinė įranga montuojama Hilux 3 l D-4D modelyje su SR+ lygio komplektacija. Hilux galinėje ašyje taip pat montuojamas riboto slydimo diferencialas (LSD), užtikrinantis sukibimą keliaujant bekele ir netgi važiuojant keliu. Kaip papildoma įranga montuojamas LSD nukreipia sukimo momentą nuo slystančio galinio rato ir užtikrina optimalų sukibimą, automatiškai sureguliuoja sukimo momento pasiskirstymą tarp kairiojo ir dešiniojo galinių ratų ir perduoda sukimo momentą į labiau su paviršiumi sukibusį ratą.
Double Cab modelyje gausu atnaujintos pasyviosios saugos įrangos. Vairuotojo ir keleivio SRS oro saugos pagalves dabar papildė šoninės vairuotojo ir keleivio oro saugos pagalvės bei užuolaidinės oro saugos pagalvės priekinėje ir galinėje sėdynių eilėse.
Modelyje su keturių varomųjų ratų sistema montuojami nauji 297 mm diskiniai stabdžiai (319 mm su VSC). Gale gali būti montuojami 295 mm būgniniai stabdžiai.