Peter Saywell, anglas Pagani Zonda savininkas patobulino ir taip neprastą Zonda modelį. Jam tiesiog pasirodė, kad pradinis automobilis nėra pakankamai išskirtinis. Šis žmogelis tikrai yra “kietas riešutėlis”, nes jam priklauso ne viena išskirtinė mašina, o net keletas, tokių kaip Koenigsegg CCX, Lamborghini LP640, Porsche Carrera GT ir TechArt GTStreet. Ir tai tikrai ne visi jo garažuose laikomi prabangūs automobiliai.
Remiantis kai kuriais šaltiniais, šis automobilis, pagautas pakeliui į šių metų Le Mans 24h varžybas, yra sukonstruotas ant Zonda F platformos. Dar įspūdingiau yra tai, kad šiame automobilyje yra įmontuota pavarų dėžė, kuri dar tik bus naudojama būsimame C9 modelyje. Pagani Zonda PS puikuojasi modifikuota išmetimo sistema su unikaliais išmetimo vamzdžiais. Standartiniame Zonda F modelyje 4 išmetimo vamzdžiai yra “apgyvendinti” apskritime ir sudaro kvadratą. Šiuo atveju išmetimo vamzdžiai išdėstyti horizontaliai pailgame ovale. Galinis difuzorius taip pat yra kitoks ir atrodo toks didelis, koks yra Zonda Cinque modelyje.
Tačiau automobilis skiriasi ir nuo Cinque modelio. Kodėl? Todėl, kad ant stogo nėra oro ėmiklių, o ratų arkose neįmontuotos oro ventiliacijos angos.
Bet kokiu atveju, kad ir į ką jis būtų panašus ar nepanašus, automobilis tikrai vertas dėmesio.