Corvette Racing team kitais metais ruošiasi siekti aukso ir tam sukūrė naują Corvette C6.R, gaminamą ant masinės gamybos ZR1 platformos. Pagal naujuosius FIA reikalavimus, Corvette komanda konkuruos su Ferrari, BMW, Panoz, Ford ir Aston Martin.
C6.R modelis su savo gatvėse važinėjančiu „broliu“ dalinsis kaip niekad anksčiau daug komponentų. Tai apima ir aliuminio rėmą bei važiuoklės struktūrą, vairavimo sistemą, aerodinaminį paketą bei kėbulo dizainą.
GM Racing vadybininkas Mark Kent teigia, kad vienas iš daugelio Corvette Racing komandos tikslų buvo galimybė pademonstruoti technmologijų perdavimą tarp lenktyninio bolido ir gamyklinio automobilio. Pasak Mark Kent, šis lenktyninis C6.R modelis yra žingsnis, kuriuo Corvette užsiima poziciją lenktyniniame sportinių automobilių pasaulyje.
Automobilyje galia yra gaunama iš 6.0l darbinio tūrio V8 variklio, paremto 7.0l LS7.R varikliu, naudojamu GT1 versijoje. Minėtas variklis generuoja 470AG (350kW) ir yra varomas E85R lenktyniniu etanolio kuru. Šiek tiek mažesnis 5.5l variklis šiuo metu yra tobulinamas ir turėtų būti pradėtas naudoti 2010 metų sezone.
Corvette C6.R GT2 debiutuos rugpjūčio 8 dieną Mid-Ohio Sports Car Course Lenxington‘e.