Paties perkamiausio Europos automobilio VW Golf paklausa per vasario mėnesį sumažėjo keturiais procentais. Tačiau net ir tai Europos lyderiui nesutrukdė vis dar likti sąrašo viršūnėje: per mėnesį buvo parduota 37,2 tūkst. mašinų, o per du pirmuosius 2010 metų mėnesius – 77,2 tūkst. (plius 5,4 proc.).

 

VW Golf pardavimo rezultatų sumenkimas, analitikų nuomone, visų pirma susijęs su šios markės automobilio paklausos kritimu pačioje Vokietijoje – stambiausiose Europos rinkoje, kurioje parduodama pusė visų “golfų”.

 

Antrasis bestseleris Ford Fiesta – parduodamas sėkmingiau, negu praėjusiais metais: vasarį šio modelio automobilių paklausa išaugo 11,9 procentų (iki 32,5 tūkst. vienetų), per du mėnesius - 17,9 procentų (71,7 tūkst. mašinų).

 

Nuo trečiosios iki penktos sąrašo vietos užima Renault Clio (27,3 tūkst. mašinų – augimas – pusantro karto), Fiat Punto (26,4 tūkstančiai) ir VW Polo (26 tūkst. mašinų).

 

Tarp prekės ženklų Europos rinkoje lyderiauja “Volkswagen” – 110,4 tūkst. mašinų vasarį ir 232,9 tūkst. mašinų per du pirmuosius šių metų mėnesius. Į pirmąjį penketuką pateko “Renault” (91,7 tūkst. mašinų), “Ford” (83,4 tūkst.), “Peugeot” (79,2) ir “Fiat” (73,1 tūkst. mašinų).