Pripažinkime, tačiau „Audi“ markės automobiliai, ypač senesni, nėra pačios gražiausios transporto priemonės. Solidžios - taip, be abejo. Agresyvios - kai kurie modeliai tikrai taip. Vis dėlto žodis gražu ne visada jiems tinka.

 

Todėl nenuostabu, jog „Audi“ markės gerbėjai norėdami išskirti savo mylimą automobilį iš minios pradeda juos tobulinti. Tą patį darė ir šio „Audi“ universalo šeimininkas supratęs, jog standartinis automobilis atrodo pakankamai blankiai ir nepastebimai.

 

 

 

 

Pakankamai trumpu, tačiau greitai įsimenamu vardu pasivadinęs automobilio savininkas, JJ, šį universalą turi nuo 2005 metų. Automobilis sugebėjo pasikeisti ne vieną ir ne du kartus, tačiau praeitais metais jam šovė į galvą drastiškai pakeisti ne tik kelis eksterjero akcentus, bet ir kėbulo spalvą, važiuoklę, interjerą.

 

JJ teigia, jog draugai pamatę automobilį po rekonstrukcijos jo net neatpažino ir klausinėjo ar čia tikrai tas pats automobilis. Bene daugiausiai dėmesio sulaukė naujoji „Aston Martin Merlot“ spalva. JJ neslėpdamas sako, jog mintis nudažyti automobilį būtent tokia spalva kilo, kai jo galvoje skraidžiojo prisiminimai apie jo tėčio „Audi Fox“. 1974 metais pagamintas automobilis buvo nudažytas būtent tokia pačia spalva kaip ir dabartinis JJ automobilis.

 

 

Nors automobilio kėbulo spalva tikrai priverčia kauptis seiles burnoje, tačiau pro akis taip pat užkliūna „Rotiform“ firmos ratlankiai ir gausiai praplatinti sparnai. Agresyvu, tačiau tuo pačiu ir elegantiška.

 

Žemagrindžius mėgstantys automanai pastebėjo, jog automobilis yra pakankamai gausiai prigludės prie žemės. Kyla klausimas kieno dėka? Reguliuojamo aukščio amortizatoriais ar orine pakaba? Jeigu būtumėte uždavę šį klausimą prieš porą metų, JJ jums atsakytų, jog tai reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Dabar automobilis turi pilnai reguliuojamą „Airlift“ orine pakabą.

 

 

Ne veltui ši „Audi“ turi ne paprastą „A4“ ženkliuką, bet automobilių entuziastų gerbiamą „S4“ ženkliuką. Po kapotu tyliai tupi šešių cilindrų motoras su net trimis turbinomis. Po šiek tiek patobulinimų ir bemiegių naktų, dabar šis variklis išvysto net 400 arklio galių. Keturių varomųjų ratų sistemą turintis automobilis savo galią gali išnaudoti bet kokiomis oro sąlygomis. Puikus kompromisas mūsų šaliai, kurioje ne visada būna šilta ir smagu.

 

Vis dėlto „S4“ ženkliukas yra truputėlį apgaulingas, nes automobilis dėvi „RS“ modelio drabužius. JJ vos įsigijęs automobilį svajojo apie „RS4“ modelio apdailą. Sutaupęs reikiamą sumą, JJ užsisakė visiškai naujas dalis Vokietijos, kurios atkeliavo per keletą savaičių.

 

 

Atrodo, jog sukūrus tokį gražuolį, daugelis apsiramintų ir išsišiepę iki ausų džiaugtųsi automobiliu. Vis dėlto JJ turi kitų planų. Jau dabar jis planuoja įsigyti naują lengvo lydinio ratlankių komplektą ir šiek tiek patamsinti kėbulo spalvą. Kam to reikia? Juk tobulų automobilių nėra, todėl kiekvienas entuziastas juos ir tobulina.

 

Nuotraukos Andrew Ritter

Automanas.lt