S&S Cycle išleido reprodukciją, pavadintą K-Bobb. K-Bobb gaminimas 1946 metais pagaminto senovinio FLH Bobber pagrindu. Motociklas buvo pagamintas pagal Flathead Power užsakymą ir pasižymi šiuolaikinėmis technologijomis.
Nors motociklas yra pilnai funkcionuojantis ir, atrodo, būtų galima juo džiaugtis, K-Bobb yra klasifikuojamas kaip parodomasis modelis ir skirtas tik nuvažiuoti ir grįžti iš parodų. Kasdienis vairavimas yra draudžiamas, nes motociklo CO2 išmetimas neatitinka standartų.
Deja artimiausiu metu tikrai nenusimato, kad šis draudimas bus atšauktas. Dar blogiau – atsižvelgiant į valdžios reikalavimus, per metus gali būti pagaminti tik 24 K-Bobb, taigi visiems, norintiems jį įsigyti, gali tekti palaukti savo eilės.
Kalbant apie technines retro, tačiau tuo pačiu modernaus motociklo detales, K-Bobb yra varomas Flathead Power KN93 variklio, su 4 pavarų greičio dėže bei specialia užvedimo sistema.
Visa tai užtikrina malonų vairavimą, tačiau reikia dar kartą paminėti, kad šio motociklo savininkas visais privalumais galės džiaugtis tik kelis kartus per metus.
Šiuo metu siūloma gamintojo kaina yra $24,750.
Naujas retro stiliaus motociklas iš S&S Cycle
Publikuota 2009-06-12
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|