Tarptautiniuose „Metų variklio 2013” rinkimuose, jėgos agregatų kategorijoje nuo dviejų iki dviejų su puse litro darbo tūrio, geriausiu pripažintas Audi 2.5 TFSI variklis. Jam pirmenybę suteikė net 87 vertinimo komisijos nariai.
Šiame 2,5 litro darbo tūrio benzininiame variklyje pritaikytos abi Audi bendrovės išrastos technologijos – turbo įpūtimas ir FSI tiesioginis įpurškimas. Būtent vykęs šių dviejų technologijų derinys ir lėmė „Audi“ pergalę.
2.5 litro TFSI motoras montuojamas į „Audi TT RS“ sportinius automobilius su kupė ir rodsterio kėbulais bei į šį rudenį pasirodysiančius padidintos galios miesto visureigius „Audi Q3 RS“.
Sumontuotas į „Audi TT RS plus“ indeksais pažymėtą kupė arba rodsterį, šis 2480 cm3 darbinio tūrio variklis išvysto maksimalią 265 kW (360 AG) galią, atsiskleidžiančią 5500 – 6700 aps./min. sūkių diapazone. Maksimalus 465 Nm sukimo momentas prierinamas 1650 – 5400 aps./min. sūkių diapazone. Šių parametrų dėka kupė nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 4,1 sek., o rodsteriui įsibėgėjimas užtrunka tik 0,1 sek. ilgiau – 4,2 sek. Maksimalus greitis be ribojimo priemonių – 280 km/val.
Greitai į gatves išriedėsiantis „Audi Q3 RS“ bus pirmoji RS ženklu pažymėta ypač sėkmingos „Audi“ miesto visureigių modifikacija. Šis superautomobilio bruožų turintis visureigis iš vietos iki 100 km/val. spurtuos per 5,5 sek., galės skrieti iki 250 km/val. greičiu (daugiau įsibėgėti neleis elektroniniai ribotuvai), o 100 km kelio vidutiniškai sunaudos tik 8,8 l benzino. Atsižvelgiant į variklio galią, tai iš tiesų nedidelės sąnaudos.
„Audi“ TFSI technologija jau devintus metus iš eilės skina laurus „Metų variklio” varžytuvėse. Nuo 2005 iki 2009 metų „Audi“ TFSI motorai kasmet tapdavo nugalėtojais nuo 1,8 l iki 2,0 l darbinio tūrio kategorijose, o štai 2010 – 2013 metais kasmetinė lyderystė persikėlė į kitą – nuo 2,0 iki 2,5 darbinio tūrio kategoriją.