Mazda MX-5 / Miata brando dvidešimties metų jubiliejų minės šių metų Frankfurto Motor šou pristatytydama „Superlight“ konceptą. Kol kas šis koceptas yra pristatomas kaip „grynai parodinis modelis“ ir jo ateities planai taip pat neskelbiami.
Šiais didelių degalų ir automobilių kainų bei didžiulo susidomėjimo ir polinkio į ekologiją laikais atrodytų yra visai teisinga ir praktiška kurti nedidelį sportinį automobilį. Tokį, kaip šis Mazda MX-5.
Šio koncepto „Superlight“ pavadinimas atsirado ne iš niekur – tai dėl nedidelio automobilio svorio, gerinančio vairavimo kokybę, mažinančio degalų sunaudojimą bei CO2 išmetimą. Sportinė šio koncepto važiuoklė sumontuota tam, kad būtų išsaugotas jau nuo 1989 metų naudojamas MX-5 pavadinimas, siejamas su vairavimo malonumu ir „protinga“ sportinių automobilių kaina.
Kol kas neaišku, koks variklis į šį superauto konceptą bus montuojamas. Tai gali būti tiek 1.8l, tiek 2.0l benzininis variklis. Abu varikliai pasižymi didele galia, maža CO2 emisija, tačiau gali būti, kad Mazda nustebins ir kokiu nors visiškai nauju varikliu.
Nuo tada, kai MX-5 pasiekė vartotojus, šešiasdešimtyje šalių buvo parduota daugiau nei 860.000 vienetų MX-5. Tokiu būdu šis modelis tapo visų laikų populiariausiu dviviečiu sportiniu automobiliu. Todėl galima tikėtis, kad jei ir šis konceptas pasieks rinką, jo populiarumas taip pat bus didžiulis.