Sklinda gandų, kad Lexus LF-A visuomenei bus pristatytas spalį, per Tokyo Motor Show. Atsižvelgiant į nupaparacintą prototipą, tais gandais galima tikėti, nes pažiūrėjus nuotraukas galima dayti prielaidą, kad automobilis yra paskutiniuose vystymo ir tobulinimo etapuose.
Ir vis dėlto šio koncepto ateitis kol kas neaiški. Kad jis bus išleistas į gamybą galėtų patvirtinti Japonijos kompanijos investicijos į LF-A per Milano mados savaitę. Taip pat ir testiniai važiavimai. Na o automobilio interjero, kuris jau yra kaip ir baigtas, nuotraukas tik patvirtina faktą, kad darbai juda į pabaigą.
Anksčiau buvo spėliojama, kad po Lexus LF-A kapotu bus įmontuotas 5.0l V10 variklis su kiek daugiau nei 500AG (373kW). Paskutinėmis žiniomis automobilis turėtų išspausti daugiau nei 550AG ir pasiekti maksimalų 350km/h greitį.
„Limited edition“, tai yra 500 automobilių pagaminimas irgi yra Lexus žaidimo dalis. Tiek jų ir tebus pagaminta, nebent paklausa labai viršytų pasiūlą. O kaip ten bus, kaip sakoma kas ten žino, nes planuojama kaina turėtų būti didesnė nei 200.000 JAV dolerių. Beje, iš tų 500 automobilių, 350 bus skirti vairavimui kaire kelio puse (t.y. su vairu dešinėje pusėje).
Kita informacija apie automobilį – šešių stūmoklių stabžiai su anglies keramikos diskais, titaniniai duslintuvai, šešių pavarų nuoseklioji automatinė greičių dėžė bei Bridgestone padangos. Ir visa tai įeina į standartinį paketą.
Reikia tikėtis, kad automobilis su tokiais „privalumais“ pasieks savo tikslinę auditoriją ir įvykdys numatytus pardavimus. Ir aišku atšauks savo „limited edition“ planus.
Lexus LF-A V10 550AG
Publikuota 2009-06-18
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|