Automobiliai turintys universalo kėbulą yra mėgstami ne tik racionalių ir praktiškų žmonių, bet ir automobilių entuziastų. Juk reikia kažkur sutalpinti šeimą, šunį ir daiktus. Vis dėlto turint galingą ir sportišką universalą, nuvežus vaikus į mokyklą, galima šiek tiek atsipalaiduoti ir nuvažiuoti į lenktynių trasą šiek tiek pažaisti.

Paskutiniu metu sportiškų ir galingų universalų rinka papilnėjo keliais naujais modeliais, kurie yra verti visų automobilių entuziastų dėmesio.

 

„Mercedes Benz E63 AMG“

Pradėkime nuo sportiškų universalų segmento žaidėjo, kuris su kiekvienos kartos modeliu pirkėjus viliodavo talpiu interjeru ir beprotiškai galingu varikliu. Taip, tai „Mercedes Benz“.

 

Neseniai atnaujintas E klasės modelis pasitinka ne tik su atnaujintu eksterjeru, bet ir su galingesniu benzininiu varikliu, kuris išvysto daugiau kaip 500 arklio galių. Kita naujovė yra ta, jog šis modelis siūlomas ne tik su galinių varomų ratų pavara, bet ir su visų keturių. Šis pakankamai taikiai atrodantis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sekundės ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį.

Toks šeimyninis automobilis kainuoja nuo 356,000 litų.

 

 

„Audi RS6“

„Audi“ moka sukurti sportišką universalą. Juk pirmasis „RS“ ženkliuką dėvėjęs modelis buvo būtent universalo kėbulu. Kaip ir „Mercedes Benz“, taip ir „Audi“ siūlo įsigyti prabangų, greitą, sportišką ir praktišką automobilį skirtą ne tik šeimoms, bet ir azartišką vairavimo stilių mėgstančiam tėčiui.

 

 

Šis bastūnas yra aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio benzininiu agregatu, kuris išvysto 560 arklio galių. Galia perduodama per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. To užtenka, jog šis praktiškas universalas iki 100 km/val. įsibėgėtų per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siektų 250 km/val. Reikėtų paminėti, jog sumokėjus papildomą mokestį, „Audi“ maksimalaus greičio ribotuvą išjungia.

Lietuvoje šis automobilis kainuoja nuo 369,000 litų.

 

„BMW M5“

Juk „BMW“ šiuo metu nesiūlo įsigyti visiškai naują „M5“ universalo kėbulu. Ir Jūs esate visiškai teisūs. Tačiau prieš keletą metų „BMW“ tokį modelį turėjo savo prekybos salonuose.

 

 

„E60“ kodiniu vardu prisidengęs modelis buvo gaminamas nuo 2005 iki 2010 metų. Kitaip negu naujas „M5“ modelis, senasis turėjo dešimties cilindrų benzininį variklį, kuris išvystydavo 500 arklio galių ir 520 NM sukimo momentą. Toks galiūnas po kapotu išjudindavo automobilį iki 100 km/val. per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis siekdavo 250 km/val.

Dabar toks modelis antrinėje rinkoje kainuoja nuo maždaug 100,000 litų.

 

Ką dar pasiūlytumėte iš tokio dydžio universalų? Ir kurį automobilį pasirinktumėte jūs?