Liekna figūra yra šio modelio privalumas. Naujas grotelių dizainas būdingas naujiems šio koncerno automobiliams.

Stereotipai palengvina gyvenimą, todėl mes juos taip ir mėgstame. Tačiau kartais ateina metas jiems pasipriešinti, kaip tai daro naujasis Sportage. Trečioji šio modelio karta nebe pilka ir nuobodi transporto priemonė, o  automobilis su tvirtu charakteriu ir šiuolaikine išvaizda.

Sportage, kuris konkuruos su tokiais automobiliais kaip populiarusis VW Tiguan, pailgėjo 9 cm (ir, beje, ilgiu pralenkė vokiečių kompaktinį SUV), tapo 5,5 cm  platesnis, bet už tai 9,5 cm žemesnis nei ankstesnis modelis. Nedaug, tik vienu centimetru padidėjo ir atstumas tarp ašių. Europietiška automobilio versija gaminama “Hyundai-Kia” gamykloje, esančioje Slovakijoje.

Lipame į vidų

Salone malonu, paprasta, vyrauja dalykiškas stilius. Nors matyti, kad buvo labai stengiamasi dėl aukštos kokybės medžiagų, tačiau kieto plastiko dar nepavyko atsisakyti. Džiugina tai, jog vairas turi visas reguliavimo  galimybes, o sėdynės pasižymi geru šoniniu prilaikymu ir turi daug nustatymo padėčių. Sportage bagažinėje tilps 480 litrų, o nulenkus galinę sėdynę – ir visi 1353 litrai, deja, grindys nebus lygios.

Maži langai ir platūs statramsčiai apriboja matomumą atgal. Į priekį jis taip pat ribotas – galime tik įsivaizduoti, kur yra variklio dangčio galas. Taigi parkavimo jutikliai šiam automobiliui tikrai nepakenktų. Elektrinis vairo stiprintuvas puikiai  padeda manevruoti, bet greitai įveikiant posūkius dar jaučiami jo trūkumai.

Sportage pakaba gerai sugeria visų dydžių lietuviškas duobes ir užtikrina komfortišką bei malonų važiavimą.

Varikliai

Iš pradžių bus siūlomi du varikliai: vienas benzininis (163 AG) ir vieno dyzelinis (136 AG). Pastarasis veikia gana tyliai ir minkštai. Nors konkurentai turi ir galingesnių dyzeliukų, Sportage važiuoja pakankamai dinamiškai ir  harmoningai. Benzininė versiją su benzininiu 2.0 varikliu kainuoja 66 400 tūkst. litų, o dyzelinė – apie 10 tūkst. daugiau. Taupiesiems siūlome apsišarvuoti kantrybe: ketinama pagaminti benzininį 1.6/115 AG variklį. Jau ir  dabar siūlomos versijos tik su priekiniais varančiaisiais ratais arba su abiem ašimis.

Kaina Lietuvoje – nuo 58 700 Lt.

 

Tai mums patinka

Septynerių metų garantija. Vokiškų automobilių savininkai apie tai gali tik pasvajoti.

To mums trūksta

Kokybiškumo. Vidaus apdailos medžiagos dar nėra pačios geriausios.

Tai mus nustebino

Nėra galingesnio dyzelinio variklio. Į Hyundai ix35 montuojamas net 184 AG, o kodėl Kia neturi tokio variklio?

Išvada

Kia išlenda iš šešėlio! Sportage atrodo fantastiškai, turi daug naujoviškų priedų ir jo kaina gera. Septynių metų garantija yra tikras furoras. Ar gali būti geriau? Siūlome japonams ir vokiečiams būti budriems – atvažiavo tikrai  rimtas konkurentas.

Įvertinimas – 4 iš 5
Variklis – turbodyzelinis, R4
Darbinis tūris –1995 cm3
Maks. galia – 100 kW (136 AG) esant 4000 aps./min.
Maks. sukimo momentas – 304 Nm esant 1800 aps./min.
Varantieji ratai – visi keturi
Pavarų dėžė – 6 laipsnių automatinė
Vid. degalų sąnaudos – n.d.
Maks. greitis – 180 km/val.
100 km/val. – per 12,1 s
Bagažinės talpa – 480–1353 l
Kaina – 84 700 Lt