W205 indeksas buvo suteiktas ketvirtos kartos C klasės „Mercedes‘ui“ debiutavusiam 2014-iais ir gamintam septynis metus. Šį modelį vairuotojai galėjo rinktis, kaip keturių durų sedaną ir universalą, arba dviejų durų kupė ir kabrioletą. Dar pridėjus greitas ir galingas AMG versijas, turime automobilį, kuris gali įtikti visiems skoniams ir poreikiams.

Variklių pasirinkimas taip platus – silpniausi 1.6 l benzininiai su 130 arba 160 arklio galių, dvilitriai su 180, 210 arba 240, trijų litrų V6 turintys 330 arba 360 bei galingiausi keturių litrų darbinio tūrio V8 AMG ir AMG S versijose siūlantys 470 ir 500 arklių. Dyzeliai taip pat 1.6 l su vos 114 arklio galių arba galingesnis su beveik 140 bei skirtingo galingumo 2.2 l varikliai su truputį daugiau nei 130, 160, 170 arba 200 arklio galių. Be to, dar yra ir dvi hibridinės pavaros. Silpniausios versijos galėjo turėti šešių pavarų mechanines, o visos kitos, septynių arba devynių pavarų automatines greičių dėžes.

Vienas iš dažnesnių benzinu varomų C klasės Mercedes‘ų yra modelis turinti 1.6 l benzininį variklį su 160 arklio galių ir automatinę greičių dėžę. Variklis gyvas, bet tikrai nepadauginęs dopingo. Kasdieniams poreikiams daugiau ar mažiau, turėtų pakakti, tačiau norint daugiau dinamikos, nosį gali tekti nukabinti. Pavarų dėžė dviveidė. Važiuojant įprastu režimu erzina. Pavyzdžiui, norint staigios akseleracijos, nieko panašaus – stipriai vėluoja žeminti pavarą, todėl reikiamą momentą tiesiog pramiega. Tačiau pasirinkus sport važiavimo režimą, viskas susistato į vietas ir viskas veikia be didesnio delsimo.

Važiuoklė nebloga, vokiečiams pavyko išlaikyti komfortą, bet tuo pat metu galima ir truputį plaukus pasileisti. Bet tik ne per daug. Važiuojant didesniu greičiu, staigiuose posūkiuose automobilis tampa inertišku, o galinė dalis truputį nervinga ir norinti slystelti. Visgi, palyginus su ankstesniu C klasės modeliu, didelis... didelis žingsnis į priekį.

Priklausomai nuo komplektacijos lygio, tokie C klasės „Mercedes-Benz“ gali turėti bazines arba aukštesnio lygio sėdynes. Pastarosios ne tik patogios, bet ir gerai prilaiko kūną posūkiuose, todėl galima drąsiai sakyti, kad tai šiam automobiliui suteikia sportiškumo ir daugiau pasitikėjimo jį vairuojant. Pagirti galima ir vairą, kurio forma labai patogi, o dydis – optimalus. Senesni modeliai turėjo per didelius ir ne pačius patogiausius vairus. Kokybės atžvilgiu, vėl gi, šį automobilį galima pagirti. Prabangiai atrodanti medžio ir odos apdaila, daug kur panaudotas kokybiškas plastikas, surinkimas taip pat labai geras. Tačiau technologiškai, kai kuriais atžvilgiai, C klasė gali kiek nuvilti. Pavyzdžiui, centre sumontuotas ekranas nėra jautrus lietimui, nors jo pozicija tam labai patogi. Ekranas valdomas fiziniais mygtukais ir valdikliu. Šį dalyką teks prisijaukinti, nes vargu ar iš pirmo karto pavyks surasti ir pasirinkti visas norimas funkcijas.

Patikimumo atžvilgiu, toks C klasės „Mercedes-Benz“ daug galvos skausmų sukelti neturėtų. Vairuotojai dažnai skundžiasi per greitai nusidėvinčiais stabdžių diskais ir kaladėlėmis, tačiau kalbant apie kitus stabdžių ar važiuoklės elementus, jokių piktų epitetų. Su elektronika gali būt kiek sudėtingiau, dėl gausybės įvairių daviklių, komforto įrangos ir taip toliau. Pavyzdžiui, jei neveikia kokia nors funkcija, pirmiausia pažiūrėkite ar neperdegė už ją atsakingas saugiklis. Jei problema ne ten, ieškokite ar nesugedo koks nors daviklis. Variklių skyriuje, taip pat nieko ypatingai blogo. Benzininiai varikliai gali būti išrankūs žvakėms, todėl reikėtų rinktis aukštos kokybės produkciją. Tiek dyzeliniai, tiek benzininiai gali pradėti skleisti ne itin malonius garsus iš grandinės. Visgi triukšmą dažniausiai kelia ne pati grandinė, o jos įtempėjai.

Ketvirtos kartos C klasės „Mercedes-Benz“ ne veltui papuoštas trikampe žvaigžde, nes tai gerai subalansuotas vidutinio dydžio premium modelis – kokybiškas ir derinantis prabangą su sportiškumu. Didelių ir esminių trūkumų... jis neturi. Svarbu tik nepervertinti šio automobilio galimybių ir savo lūkesčių – tai nėra taip lengvai ir gerai valdomas modelis, kaip, pavyzdžiui, 3 serijos BMW, bet viskuo kitkuo, šis „Mercedes‘as“, konkurentus lenkia.

 

TV6 LAIDA AUTOPILOTAS