Kas pasaulyje nežino Keno Blocko? Bet kuris klasikinio ralio ar ralikroso gerbėjas žino šią pavardę, ją yra girdėjęs ne vienas DC sportbačių ar „Hoonigan“ marškinėlių turėtojas. Amerikietis kažkada sugalvojo, kad jo įmonė – „DC Shoes“ – reikia pareklamuoti netradiciniu būdu, automobilių sporte. Ir tai jam pavyko taip, kad „Gymkhana“ vaizdo siužetus žino kiekvienas „Youtube“ žinantis vairuotojas.


K. Blockas žinomas kaip „Subaru Impreza“, „Ford Fiesta“, „Mustang“ ir daugybės kitų automobilių vairuotojas. Pastaraisiais metais jis bendradarbiauja su „Ford“ ir nebijo eksperimentuoti – pavyzdžiui, paskutinės „Gymkhana“ dalies herojus – klasikinis ir labai smarkiai modifikuotas „Ford Mustang“.


Eksperimentai čia nesibaigia, nes šių metų K. Blocko automobilis – 1993-ųjų „Ford Escort RS Cosworth“. Prie jo prikišo nagus „Ford Performance“ bei „Hoonigan Racing Division“ specialistai, tad jis tapo kiek greitesnis, geriau valdomas ir dailesnis nei standartinis prieš 25 metus pro gamyklos vartus išriedėjęs egzempliorius. Gali būti, kad naujoji „Gymkhana“ dalis bus filmuojama būtent su šiuo automobiliu.


Amerikietis nėra tik reklamos veidas – jis dalyvauja ir aukščiausio lygio automobilių sporto varžybose. Nors šiais metais jo nebepamatysime „World RX“ ralikroso čempionate, K. Blockas pasirodys WRC varžybose su „Ford Fiesta RS“ bei pramoginiuose „Gymkhana GRID“ renginiuose. Spėjama, kad pagrindinė priežastis – nekokie K. Blocko rezultatai ralikroso varžybose, kurios tapo itin populiarios ir susilaukia ne tik daugybės žiūrovų, bet ir talentingų bei greitų lenktynininkų.


„Aš nepaprastai patenkintas šių metų sporto varžybų kalendoriumi. Pastaraisiais metais džiaugiausi ralikroso varžybomis, tačiau savo sportininko karjerą pradėjau ralyje ir mano širdis visąlaik liks čia. Džiaugiuosi galėdamas jam skirti daugiau dėmesio ir tuo pačiu nepamiršti ralikroso, pasirodyti keliuose jo renginiuose“, – sako K. Blockas.


Naujasis amerikiečio automobilis, „Ford Escort RS Cosworth“, buvo sukurtas 1993-iaisiais ralyje karaliavusiai „Group A“ kategorijai, tačiau jame sumontuotas 1997-ųjų WRC variklis. 2,0 l darbinio tūrio motoras pasiekia 400 AG ir 549 Nm, automobilis turi 7 laipsnių sekvencinę pavarų dėžę. 


Sportininkas teigia, kad šiuo klasikiniu-naujovišku automobiliu dalyvaus kai kuriuose šių metų renginiuose, o dalyje jų pasirodys su 2017-ųjų „Fiesta“.


Video: