Vidmantas UŽUSIENIS

Dar visai neseniai, tik gruodį, vokiečių žiniasklaidoje buvo užtikrintai giriamasi, kad 2009 metų antrame ketvirtyje bus pristatytas sportinis kabrioletas „Audi R8 Spider“, kurio ratus suks pašėlęs, net 5,2 l ir 525 AG motoras. Su tokiu iki 100 km/h įsibėgėti – vienas juokas. Vos per 3,9 sek. tai galėta padaryti! Tiesa, automobilio kaina irgi būtų buvusi nejuokinga, maždaug pusantro šimto eurų (apie pusę milijono litų) „Audi R8 Spider“ Vokietijoje būtų kainavęs.

Europos turčiai jau, aišku, matė save beprotiškais vokiečių kabrioletais po Viduržiemio jūros pakrantes belakstančiais. Juolab – artėja pats pavasario įkarštis, vėliau bus vasara, o, sakykite, kada daugiau kabrioletu su vėjeliu palakstysi?

Tačiau vietiniams Vokietijos ir kitų šalių turčiams teks nusivilti – kabrioleto gamyba atidedama anksčiausiai iki 2010-ųjų pradžios. Esą sutrukdė sunkmetis. Maža ir to, paskelbta, kad „Audi R8 Spider“ ratus varys „įprastas“ 4,2 l ir 420 AG variklis. Girdi, per daug pavojinga į kabrioletą montuoti pusę tūkstančio „arklių“ turintį motorą, juk toks automobilis – neturi kieto stogo... Užtat jį turi jau dvejus metus nuo konvejerių riedantis „Audi R8“ rodsteris, kuriam ir bus „padovanotas“ 5,2 l monstras. O kad aplinkiniai žinotų, su kuo reikalą turi, prie mašinos pavadinimo bus „prilipdytos“ raidelės RS („Racing Sport“).

Deja, ir pastaroji „Audi R8“ modifikacija pasirodys ne anksčiau kaip po metų. Ištikimus modelio gerbėjus gali paguosti nebent tai, kad Vokietijos automobilių gamintojas netolimoje žada paleisti į gyvenimą dar dvi sportinės mašinos versijas. Kokios klasės jos bus – kol kas slepiama.