„Maserati“ konceptas yra ganėtinai retas reiškinys, tačiau jei italai nusprendžia išleisti naują dizaino studiją ar paminėti tam tikrą jubiliejų, jų kūriniai nelieka nepastebėti. Tik pasižiūrėkite į 1972 metų „Boomerang“ ar 2008-ųjų „Maser“. Žinoma, be jų yra dar keletas įdomesnių egzempliorių, apie kuriuos mes ir papasakosime.

 

 

 

1972 metais Ženevos automobilių parodoje tikrai buvo į ką pasižiūrėti. Vienu parodos vinių tapo Giorgetto Giugiaro sumodeliuotas „Maserati Boomerang“ konceptas. Tuo metu tai nebuvo vienintelis pleišto formos futuristinis automobilis. Kompiuterinio amžiaus pradžia įkvėpė dizainerius pasvajoti, kaip atrodys mašinos po 50 metų. Vos ne visas „Boomerang“ buvo nupieštas naudojant tik liniuotę, o po aerodinamiškai našiu kėbulu slėpėsi 4,7 litro, aštuonių cilindrų variklis, kuris leido automobiliui įsibėgėti iki 300 km/h. Būtent po šio koncepto pasirodymo „VW“ nusprendė kreiptis į Giorgetto, jog jis sukurtu pirmojo „Golf“ dizainą.

 


 

Koncepcinis „Maserati Kubang“, kuris pasirodė 2011 metų Frankfurto automobilių parodoje po truputėlį auga į serijinį „Levante“ visureigį. Italai su šiuo modeliu stengsis įšokti į nuvažiuojantį prabangių džipų segmentą. Koncepcinis modelis tebuvo visureigio muliažas, o serijinėje versijoje daugelis komponentų bus pasiskolinti iš „Jeep Grand Cherokee“, kurie turės atlaikyti itališkų turbininių variklių galią.

 

 

 

2005 metais „Pininfarina“ šventė savo 75 metų jubiliejų ir ta proga nusprendė sukurti stulbinantį konceptą su „Maserati“ ženkliuku priekyje. Taip ant „Maserati MC12“ paltformos  gimė „Birdcage“ konceptas, kuris pakerėjo Ženevos automobilių parodos lankytojus. Automobilyje buvo suderinti senųjų „Maserati“ lenktyninių bolidų stilistiniai elementai, kurie apibendrino šį nuostabų konceptą, kuris laikomas vienu geriausių  „Pininfarina“ šedevrų.

 

 

 

Ženevos automobilių parodoje buvo parodyta turbūt daugiausiai „Maserati“ koncepcijų. Ne išimtis yra ir 2008-aisiais pristatytas „Chicane“ modelis, kurį suprojektavo Europos dizaino instituto studentai. 2+2 tipo kupė savo matmenimis yra kiek mažesnis už „GranTurismo“ modelį, tačiau sklinda gandai, jog vieną gražią dieną jis pasieks surinkimo linijas. Dviduris konceptas turi aštuonių cilindrų variklį, tačiau produkcijai skirtas modelis turės jau dabar sukurta turbininį „Maserati“ šešių cilindrų variklį ir bus rimtas konkurentas šviežiam „Jaguar F-Type“ sportiniam automobiliui.

 

 

Automanas.lt