Infiniti Essence konceptas pirmą kartą buvo pristatytas prieš 4 mėnesius per Ženevos automobilių parodą.
Šį kartą šio koncepto išėjimas į viešumą – 2009 Goodwood Festival of Speed, įvyksiantis Jungtinėje Karalystėje. Essence bus demonstruojamas šalia G37 kabrioleto (3.7l V6 variklis su 316AG, su keturių varomųjų ratų sistema, kietu trijų dalių sulankstomu stogu bei 7 laipsnių automatine pavarų dėže. 100km/h greitį automobilis pasiekia per 6.2sek). Infiniti G37 Didžiosios Britanijos rinką pasieks šį rugsėjį.
Grįžtant prie Essence koncepto, tai ko gero vienas gražiausių iki šiol sukurtų Infiniti modelių. Jis varomas dviejų turbinų, benzininiu 3.7l V6 varikliu su 434AG. Be to, papildomai yra sumontuotas elektrinis ličio jonų baterija maitinamas variklis, pridedantis dar 158AG. Šis elektrinis agregatas montuojamas tarp variklio ir transmisijos sistemos. Taigi iš viso po kapotu „risnoja“ beveik 600 arkliukų.
Kitos Essence ypatybės apima saugos skydą, nukrypimo nuo eismo juostos kontrolės sistemą (DCA), šoninio susidūrimo prevencijos sistemą (LDP), galinio susidūrimo prevencijos sistemą (SCP) bei galinio susidūrimo prevencijos sistemą (BCP). Automobilio viduje naudojamos trys pagrindinės medžiagos – oda, alcantara ir rankomis dažyta mediena.
Na ir pabaigai – tikrai ne vienas nuliūdo ir vis dar liūdi dėl to, kad Infiniti Essence taip ir liks konceptu (na bent jau kol kas). To priežastis labai paprasta – toks modelis yra ne visai tikslingas šiai ekonominei situacijai. Pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas sako, kad automobilių pardavėjams šiuo metu reikia „žemiškesnių“ modelių, kuriuos būtų galima lengviau parduoti. O kol kas Essence tik iliustruoja Infiniti dizaino ir technologijų galimybes.
Na bet reikia neprarasti vilties, kad pasibaigus ekonominiam sunkmečiui Infiniti planai Essence atžvilgiu irgi pasikeis.
Infiniti Essence konceptas. Gerų žinių belaukiant
Publikuota 2009-07-02
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|