Infiniti Essence konceptas pirmą kartą buvo pristatytas prieš 4 mėnesius per Ženevos automobilių parodą.
Šį kartą šio koncepto išėjimas į viešumą – 2009 Goodwood Festival of Speed, įvyksiantis Jungtinėje Karalystėje. Essence bus demonstruojamas šalia G37 kabrioleto (3.7l V6 variklis su 316AG, su keturių varomųjų ratų sistema, kietu trijų dalių sulankstomu stogu bei 7 laipsnių automatine pavarų dėže. 100km/h greitį automobilis pasiekia per 6.2sek). Infiniti G37 Didžiosios Britanijos rinką pasieks šį rugsėjį.
Grįžtant prie Essence koncepto, tai ko gero vienas gražiausių iki šiol sukurtų Infiniti modelių. Jis varomas dviejų turbinų, benzininiu 3.7l V6 varikliu su 434AG. Be to, papildomai yra sumontuotas elektrinis ličio jonų baterija maitinamas variklis, pridedantis dar 158AG. Šis elektrinis agregatas montuojamas tarp variklio ir transmisijos sistemos. Taigi iš viso po kapotu „risnoja“ beveik 600 arkliukų.
Kitos Essence ypatybės apima saugos skydą, nukrypimo nuo eismo juostos kontrolės sistemą (DCA), šoninio susidūrimo prevencijos sistemą (LDP), galinio susidūrimo prevencijos sistemą (SCP) bei galinio susidūrimo prevencijos sistemą (BCP). Automobilio viduje naudojamos trys pagrindinės medžiagos – oda, alcantara ir rankomis dažyta mediena.
Na ir pabaigai – tikrai ne vienas nuliūdo ir vis dar liūdi dėl to, kad Infiniti Essence taip ir liks konceptu (na bent jau kol kas). To priežastis labai paprasta – toks modelis yra ne visai tikslingas šiai ekonominei situacijai. Pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas sako, kad automobilių pardavėjams šiuo metu reikia „žemiškesnių“ modelių, kuriuos būtų galima lengviau parduoti. O kol kas Essence tik iliustruoja Infiniti dizaino ir technologijų galimybes.
Na bet reikia neprarasti vilties, kad pasibaigus ekonominiam sunkmečiui Infiniti planai Essence atžvilgiu irgi pasikeis.