Galima drąsiai teigti, kad automobilis, įveikiantis Niurburgringo trasą per 7m 26s, visiškai patenkina savininko greičio poreikį. Pasirodo yra ne visai taip. Galingiausios ir greičiausios Corvette ZR1 su 638AG (476kW) po kapotu savininkai sako, kad arklių po kapotu niekada nebus per daug. Būtent tuo vadovaudamasi tiuningo kontora Hennessey Performance jau ateinančiais metais žada pasiūlyti kai ką išskirtinio.
Remdamasi ZR700 paketu, Hennessey šiuo metu rengia autnaujinimą su 705AG (526kW). Porsche fanai, norintys lenktynėms paruošto 911, gali užsisakyti GT3 RS paketą. Dodge Viper entuziastai turi ACR. Dabar ir ZR1 savininkai galės džiaugtis nauju tiuningo paketu savo Corvette automobiliams – Z700.
Į Hennessey paketą įeina modernizuotas kompresorius, atnaujintos išmetimo ir oro indukcijos sistemos ir aišku patiunintas variklis su 705AG (526kW) ties 6.400 aps/min bei 970Nm sukimo momentu ties 3.200 aps/min. Bet tai tik pradžia. Papildomi atnaujinimai apima lengvo svorio anglies pluošto ratlankius su Michelin Pilot Sport Cup padangomis, pakeistą silpniausią ZR1 vietą – interjerą – su anglies pluošto sėdynėmis, Alcantara vairu bei rutulio formos pavarų svirtimi.
Iš viso bus pagaminti tik 24 Z700 modeliai. Ir kas įdomiausia, tai visiems, užsisakiusiems šį Hennessey paketą, į kainą įeis vienos dienos vairavimo kursai Hennessey Lonestar Motorsports parke. Paketo kaina, įskaitant ir ZR1 automobilį, prasidės nuo 207 tūkstančių JAV dolerių.
Be viso šito yra ir keletas laisvai pasirenkamų pagerinimų. Pirmasis patobulinimas arklio galias padidina iki 755, antrasis jas gali kilstelėti iki 1000. Taip pat galima rinktis nestandartines interjero ar eksterjero spalvas bei atnaujinimus.
Šiek tiek vėliau šiais metais Hennessey inžinieriai planuoja persikelti į Niurburgringo trasą ir ten galbūt pasiekti keletą naujų rekordų. Į Z700 pretenzijas įeina įsibėgėjimas iki 100km/h per 2.9sek, įsibėgėjimas iki 200km/h per 6.4sek, ketvirčio mylios įveikimas per 10.6sek ties 215km/h greičiu ir maksimalaus 340km/g greičio pasiekimas.