Šis „Hamann“ apdaila ir kitomis gerybėmis aprūpintas BMW M6 yra išskirtinis dėl keletos priežasčių. Pirmoji - jis priklauso Lietuvoje gyvenančiam automanui, antra - pasaulyje analogiškai modifikuotų BMW M6 yra tik du.
„Hamann Motorsport“ arba - tiesiog „Hamann“ savo paslaugas pradėjo teikti dar 1986 metais. Richardo Hamanno įkurta kompanija iš pradžių norėjo specializuotis tik Vokietijoje pagamintais automobiliais, tačiau laikui bėgant, Laupheimo įsikūrusių dirbtuvių specialistai pradėjo teikti paslaugas Aston Martin, Bentley, Ferrari, Maserati ir Lamborghini markės savininkams.
„Hamann“ visame pasaulyje yra žinoma dėl ekstravagantiškų, akį traukiančių kėbulo detalių, kurios kartais atrodo lyg būtų priklausiusios kosminiam erdvėlaiviui. Tačiau „Hamann“ nepraleidžia progos ir užsiima įvairių automobilių komponentų tobulinimu. Pavyzdžiui, pagal kliento pageidavimus padidina variklio galią arba pakeičia išmetimo sistemą. Tačiau geriausia dalis yra ta, kad visi šie pakeitimai atitinka griežtus Vokietijos „TUV“ techninės apžiūros reikalavimus. O tai reiškia, kad net didžiausi knysliai „Regitroje“ privalės nuryti karčią piliulę.
„Hamann“ specialistų patobulintos mašinos yra labai mėgstamos Rytų Europoje, ypač Rusijoje ir Artimuosiuose Rytuose. Turtingi verslininkai, turintys polinkį lenktyniauti su bendro naudojimo keliams skirtomis mašinomis, savo naujausius automobilius pirmiausia nuveža į tokių įmonių kaip „Hamann“ dirbtuves.
Nesvarbu koks tai automobilis, nes muziką užsako ne „Hamann“ darbuotojai, bet įnoringi klientai, kuriems reikia išskirtinių, labai retų ir labai, labai, labai greitų automobilių. Ieškoti gero pavyzdžio nereikia, nes vienas iš geresnių šiuo metu važinėja Lietuvos gatvėmis. Susipažinkite su BMW M6, kuris turi ne tik „Hamann“ apdailą, bet ir keletą įspūdingų patobulinimų, kurie priverčia šią mašiną skrieti greičiau daugumą superautomobilių.
Patobulinimų kaina - naujas prabangus automobilis
„Hamann“ nėra vienintelė kompanija, kuri gyvena iš automobilių tobulinimo. Kaip ir kiekviena panašaus lygio kompanija, taip ir „Hamann“ savo darbą įkainoja brangiai. Tačiau tai yra prabangos prekė, o už tokias prekes reikia sumokėti „Premium“ kainą.
Išskirti vienos detalės nenorėtume, tačiau pateiksime keletą pavyzdžių. Iš anglies pluošto pagaminti veidrodėliai kainuoja maždaug 5500 litų, priekinis bamperis ir sparnai kainuoja po maždaug 10,000 litų. Ir tai yra ne pačios brangiausios detalės. Vis dėlto, brangiausi žaisliukai yra tie, kurie priverčia šią mašiną skrieti didesniu nei 300 km/val. greičiu.
4,4 litro, aštuonių cilindrų motoras šiuo metu išvysto 720 arklio galių ir 759 Nm sukimo momentą. Tokio galingumo jėgainė leidžia 100 km/val. pasiekti per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekti didesnį nei 300 km/val. maksimalų greitį.
Modifikacijų sąrašas :
- „Hamann“ priekinis bamperis
- „Hamann“ sparnai
- „Hamann“ slenksčiai
- „Hamann“ galiniai sparnai
- „Hamann“ spoileris
- „Hamann“ bagažinės dangtis
- „Hamann“ išmetimo sistema
- „Hamann“ veidrodėliai
- „Hamann“ variklio dangtis
- „Hamann“ 21 colių ir 9J pločio ratlankiai
- Vredestein Ultrac Vorti R 265/30 ZR21 (priekyje) ir 305/25 ZR21 (gale) padangos
- Rastafkės priekyje 20 mm, gale 60 mm.
- Daugybė smulkių detalių interjere, kurios buvo pagamintos iš anglies pluošto.
Automanas.lt