Per pastarasias keletą dienų sulaukėme net dviejų naujienų iš garsios „tiuningo“ kompanijos Hamann, tai internete pasirodęs septintos serijos BMW su tiuningo elementais, bei jų siūlomas stiliaus paketas Bentley Continental GT, taigi apžvelkime, abi naujienas paeiliui:

 

BMW 7: Iš esmės galima papasakoti tik tai, ką matome nuotraukose, nes nieko oficialaus kompanija nepaskelbė o iš detalių galima paskyti štai ką: BMW 7 turės naujus 22“ ratlankius, aišku, slenksčiai, galinis spoileris, keturi išmetimo vamzdžiai, nauji pedalai, odinis salonas, kilimėliai su Hamann logotipais... žodžiu viskas ko ir galima tikėtis iš tiuningo kompanijos. Kitas klausimas ką gi jie “pribūrė“ su varikliu ir pakaba.... deja kol kas nežinom. Pažadu, kai tik sužinosiu - būtinai ir jums pranešiu.

Praeitos kartos Hamann 7, kuris buvo pristatytas 2005m ir buvo perdarytas kaip bazinį modelį paėmus 760i/L, turėjo forsuotą V12 variklį su 7.1l kubatūra (bazinio modelio – 6.0l), kuris „padarydavo“ 510AG ir 728Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100km/h per 5s. Maksimalus greitis 0 312 km/h. Dar Hamann „pačiupinėjo“ ir 745i bei 745iL. Šie gavo 5.2l V8 su 412AG.

Jei klausytis „pletkų“, tai Hamann šių metų modeliukui i nagą paėmė dabartinio 750i/Li 4.4l V8 biturbo. Turbūt kai išeis 760i/Li – manau Hamann ir prie jo prikiš nagučius.... bus linksma :)

Bentley: Čia jau oficialiai pristatytas daiktas. Pavadinimas kalba už save ir skamba  „Imperator Widebody bodykit“. Žodžiu turim reikalą su mėlyno kraujo individais. :)

Dabar apie patį „body kit'a“ jis susidaro iš šešiolikos dalių. Į jį įeina priekiniai ir galiniai buferiai, LED pažibinčiai, slenksčiai, žibintai ant sparnų, su oro paėmimo angomis, plius spoileris bei difuzorius gale. Na aišku koks tiuningas be ratų gana įprasto 21 colio aukščio bet užtai 10 colių pločio ir čia priekyje, o gale, atitinkamai, 22“ aukščio ir 11“ pločio. Jaučiu, kad man atlyginimo ant padangų neužtektų.....

Na bet gana apie grožį, kuris skirtas tiesiog burtualios jėgos, besislepiančios po šio monstro kapotu, užmaskavimui. Tą jėgą sukuria 6.0 W12 varikliukas su 630AG, kurį Hamann padidino naujojo ECU bei išmetimo sistemos patobulinimų dėka. Sukimo momentas 750Nm, o Bentley Continental Speed versijoje, atitinkamai, 650Ag ir 830Nm. Beje, Hamann Bentley'jus yra 30mm žemesnis priekyje ir 20mm – gale, ir atrodo pasirengęs lenktynėms. Rrrrrrr.