Artėjančioje Ženevos automobilių parodoje “Audi” koncernas parodys pačią galingiausią A5 šeimos kupe – Audi RS5.

Automobilio išorės dizaine matosi išgaubtumas ties ratų arkomis. Šiuo sprendimu RS 5 “susišaukia” su klasikiniu Audi Quattro. Stambios priekinės oro landos agresyviai žiūri į kelią. Palyginti su paprastu А5, kelio apšvietimas RS5 pažemintas 20 mm.

Ant bagažinės išsidėstęs išlendantis aerodinaminis sparnas, kuris automatiškai pasirodo automobiliui važiuojant 120 km/h greičiu. Galinėje automobilio dalyje matosi ir ovalūs išmetimo vamzdžių galai tarsi pasiskolinti iš 10-cilindrų R8.

Salone dėmesį patraukia septynių pakopų pavara S-Tronic. Ji montuojama į RS5 kaip vienintelė ir standartinė. “Mechanikos” į RS nemontuos. Dėl starto be prabuksavimo S-Tronic’e numatyta funkcija Launch Control. Pavara dirba kartu su serijine sistema Audi Drive Select su sportiniu diferencialu ant galinės ašies.

7 pakopų su dviguba sankaba pavara turi atlaikyti 450 arklio galių V8 variklio galingumą, kurio maksimalus sukimosi greitis 8250 aps./min.! Maksimalaus sukimo momento 430 Nm 4.2 FSI pasiekia tarp 4000 ir 6000 apsukų. Rankų darbo variklis katapultuoja 1725 kg sveriančią Audi RS5 iš vietos iki šimto per 4,6 sekundes. Maksimalus greitis 250 km/h. Pagal poreikį, galima “padaryti” ir 280 km/h.

Visų šių skaičių realizavimui kelyje paruoštas ir visų varomų ratų Quattro. Nepaisant visų savo dinaminių charakteristikų, RS5 neturi “ryti” daugiau kaip 10,8 litrų kuro šimtui kilometrų. Automobilį pirkėjai galės įsigyti jau šį pavasarį. Bazinė kaina Europoje - 77 700 eurų.

autobild.lt