Nors naujasis BMW rodsteris Z4 dar yra tik pakeliui i pardavimo salonus, G-Power vaikinams tai ne kliūtis. Savo dirbtuvėse kurį laiką jie turėjo vieną modelį ir sukūrė keletą Z4 patobulinimų.  Apskritai, kai kalba pasisuka apie „tiunintus“ BMW modelius, G-Power yra vienas geriausių, kurio dėka buvo pasiektas ne vienas greičio rekordas.

Kadangi Z4 „tiuningas“ dar tebėra pradiniame etape, šie G-Power patobulinimai yra labai minimalūs, lyginant su ankstesniais jų darbais. Nepaisant to, jau yra keletas džiuginančių faktų.

Pirmiausia, tai nauja elektronikos valdymo sistema „Bi-Tronic“, Z4 sDrive35i galią nuo 306AG (228kW) pakelianti iki 345AG (257kW), o sukimo momentą – nuo 400Nm iki 480Nm. Z4 skleidžiamo garso padidinimui G-Power siūlo „Deeptone“ nerūdijančio plieno duslintuvą.

Taip pat į „tiuningo“ paketą įeina 20colių lydinio ratlankiai ir visiškai reguliuojamas stabdymo rinkinys su 9 skirtingais parametrais.

Dėl šių patobulinimų automobilis nuo 0 iki 100km/ įsibėgėja per 4,7sek (tuo tarpu standartinis sDrive35i modelis tokį greitį pasiekia per 5sek).