Toyota techninis direktorius Pascalis Vasselonas pareiškė, kad kinetinės energijos regeneravimo sistemos KERS naudojimas šiais metais šiame sezone nebus efektyvus jokioje trasoje dėl nepakankamai išvystytos technologijos.

 

Pascalis Vasselonas, Toyota: „Šiuo metu mūsų vertinimas toks, kad KERS naudojimas nebus efektyvus praktiškai visose trasose. Pirmiausiai dėl sistemos svorio ir papildomų problemų stabdymo metu. Taip, situacija keisis tobulinant technologiją. Bet šiuo metu noriu pastebėti, kad jeigu net gi mūsų sistema dirbs, ji nerodo tokių rodiklių, kurių mes tikėjomės.

 

Mes ir anksčiau sakėme, kad nesiruošiame naudoti KERS sezono pradžioje. Dabar matome, kad daugelis komandų irgi padarė tokias pat išvadas. Net gi BMW Sauber nežino, ar teisinga naudoti sistemą Melburne. Kitas klausimas – pasiekti tai, kad sistema suteiktų maksimalų galingumą, o tai padaryti labai sunku.“