Audi tvirtina, kad atgaivina pirmųjų Audi 100 Coupe dvasią, tačiau geriau įsižiūrėjus, ryškėja “kolegos” Porsche Panamera bruožai. Juoba kad ilgis visiškai tas pats – 4970 mm, milimetrais tesiskiria ir kiti išmatavimai.

A7 išraiškingai atrodo ne tik iš išorės, bet ir viduje. Duris optiškai jungiantis priekinio skydelio lankas panašus į A8, yra ir būdingų tik naująjam modeliui bruožų.

Automobilis - griežtai keturvietis. Užpakalinė sėdynė išformuota dviems keleiviams, o ir diržų tik du.

 

A7 Sportback bus komplektuojamas keturiais 6 cilindrų varikliais  – benzininiai 2,8 FSI (204 AG), 3,0 TFSI (300 AG); dvi 3,0 TDI dyzelio versijos – 204 ir 245 AG. Pavarų dėžės tik automatinės. 204 AG dyzelis turi priekinius varančius ratus ir dėžę su variatoriumi, kiti modeliai – visus varančius ratus ir septynių laipsnių S-tronic.

Galingesnis dyzelis maloniai stebina ne tik dinamika (6,5 s iki 100 km/val), bet ir taupumu – tik 6 litrai kombinuotame cikle.

 

Visų varančių ratų pavara tokia kaip ir kupe RS5, vietoje Torseno diferencialo panaudota nauja schema. Paprastai varanti jėga tarp priekinių ir užpakalinių ratų paskirstoma 40:60, reikalui esant ji gali perskirstyta: iki 85 proc. traukos į užpakalinius ratus, arba iki 70 proc. į priekinius.

Viena pagrindinių naujovių – pirmą kartą dideliuose Audi modeliuose pritaikytas elektromechaninis vairo stiprintuvas (A6 ir A8 turi elektrohidraulinius), kuris visiškai atsijungia važiuojant tiesiai.

Vokietijoje A7 kainuos 13-17 proc. daugiau nei A6.