Elwood Engel Continentals yra taip iškart atpažįstamas, kad Linkolnas pasiskolino kai kurias kontrukcijų užuominas kurdamas savo modernias transporto priemones, tokias kaip MKX.


Šio nuotraukose esančio „perliuko“ pardavėjas teigia, kad į automobilį jis investavo daugiau nei 120.000 JAV dolerių. Paskutinieji statymai siekia 30.000 JAV dolerių. Kaip ir patys suprantate, tokia suma yra dar gerokai toli iki suinvestuotos…

 

Žemesnio, nei numirėlio kraujo spaudimas (čia taip automobilio aukštį apibūdina jo pardavėjas), šio Linkolno spalva buvo perdažyta į vyšnios juodumo. Važiuoklė patobulinta su Air Ride Technologies pakaba, kuri leidžia važiuoti „žemai ir lėtai“, tačiau automobilis gali būti pakeltas ir iki standartinio aukščio. Po kapotu slepiasi didžiausias siurprizas, nesgi gražaus kėbulo, prabangaus odinio salono ir aukštos kokybės darbo tikrai negana.
Pakėlus kapoto dangtį, po kuriuo natūraliai tikimasi pamatyti MEL arba 385 serijos variklį, pamatome 351 Windsor paremtą variklį. Tai reiškia 4.27l agregatas su kiek daugiau nei 700AG. Kaip ir neblogas pasiūlymas, ar ne?