Prieš porą metų internete sklandė gandai, kad buvęs Ford dizaineris Daniel Paulin nori sukurti naują amerikietišką superauto. Pakankamai drasu kaip  švedui , kurio darbai prieš tai svyravo tarp šešiaračio Thunderbirds FAB1 (galite pažiūrėti čia) ir Ford Focus C-Max?

Koncepto buvo tikimasi 2012 m. Šio projekto evoliucija ir yra Devon GTX. Išlaikanti tą pačią dviejų spalvų schemą ir elegantišką kreivumą Paulin supermašina bus pristatyta 2009 Pebble Beach Concours d'Elegance. Spaudoje automobilio dizainas yra pristatomas kaip kažkas, svyruojantis tarp praeities ir mokslinės fantastikos.

Jeigu atvirai, negaliu tam pritarti… Pažiūrėjus į šį automobilį su atidengtu stogu ir atviromis durimis 45 laipsnių kampu, jis tampa panašus į automobilį, apie kurį svajojome prieš dešimtmečius, kai dar buvome vaikai. Bet pažvelgus į jį kai viskas yra uždaryta, šio automobilio įkvėpėjais tampa 1940-ųjų klasikiniai automobiliai.

Žiūrint į šio automobilio išorės dizainą tampa aišku, kad GTX įkvėpimo sėmėsi tiek iš Dodge Viper, tiek iš Paulin VR koncepcijos. Ir čia nėra nieko nuostabaus – Devon Crysler‘iui pasiūlė $5.5 milijono už Viper modelio nuosavybę.

Viduje jaučiama legendinio architekto Ludwig Mies van der Rohe įtaka. Naudodamasis „mažiau yra daugiau“ motyvu, Paulin sukūrė vieną iš „švariausių“ automobilio interjerų. Jis atorodo kaip kažkas, ką matėme futuristiniuose amerikietiškuose automobilių konceptuose prieš daugelį metų...  Nors ir naudojamas nelyginis perlamutrinės baltos, tamsiai rudos ir pianino juodumo spalvų derinys, jis kuo puikiausiai tinka šiam automobiliui. Centrinė konsolė būtų niekas, jei ne puikus, galimai intuityvus CD grotuvo (DVD?), radijo ir dviejų analoginių matavimo prietaisų valdymas. Pavarų perjungimo svirtis neapvilkta nei oda, nei vinilu. Vietoj to ji įmontuota chromo spalvos displėjuje su balta rutulio formos rankena viršuje.

Planuojama, kad Devon GTX bandys pasiekti naują pasaulio rato rekordą Nurburgring trasoje šią Liepą. Lauksim rezultatų...