JAV Patentų ir prekių ženklų biuro puslapyje pasirodė naujojo “Chrysler” kompanijos logotipo atvaizdas. Manoma, kad publikai jis bus pristatytas šiandien, lapkričio 4 dieną, kompanijos spaudos konferencijoje, kurioje bus kalbama apie kompanijos strategiją ateinantiems penkeriems metams.
Naujasis “Chrysler” logotipas išsaugojo bendrą buvusiojo ženklo stilistiką, tik du sparnai tapo labiau šiuolaikiški, kompanijos pavadinimas, esantis tarp jų, dabar yra mėlyname fone, o bendras logotipo vaizdas primena “Aston Martin” emblemą. Taip pat tikėtina, kad atskiras “Ram” prekinis ženklas, kuriuo vadinami pikapai ir visureigiai, taip pat “gaus” savo nuosavą logotipą. Gali būti, kad jo debiutas įvyks kartu su “Chrysler” debiutu.
Spaudos konferencijoje, skirtoje “Chrysler” strategijai, bus kalbama ir apie tolesnę koncerno prekių ženklų linijos plėtrą ir apie platforų apsikeitimą su “Fiat”, kuriant naujus modelius. “Fiat” ir “Chrysler” vadovybė paskelbs, kad visi Amerikos gamintojo prekės ženklai, išskyrus “Jeep”, bus išimti iš pasaulinės rinkos. Anksčiau buvo manoma, kad kai kurie “Chrysler” koncerno automobiliai bus parduodami Europoje, bet po “Alfa Romeo” prekės ženklu.