Vidmantas UŽUSIENIS Prisipažinsiu – niekuomet nesu sėdėjęs prie 2004 metais pirmąkart pasaulį išvydusio Amerikos rinkai skirto „Chevrolet Equinox“ vairo. Nemanau, kad pavyks pavairuoti ir atnaujintą, 2010-ųjų pavyzdžio visureigį, kurio kainos užatlantėje buvo paskelbtos visai neseniai. Vis dėlto kai išgirdau, kad bazinė mašinos versija kainuos tik 23 185 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerius, arba apie 60 tūkst. litų, galiu drąsiai sakyti – tai nebus įspūdingas automobilis. Ir apskritai – įvairiose šalyse teko bandyti nemažai „Chevrolet“ modelių ir jų versijų. Visų pirma, niekad nesupratau Amerikoje įprastų konforto standartų, kai automobilio vidaus apdailą sudaro pigi plastmasė (šitaip numušama ir mašinos kaina), kurią dažnai nemalonu liesti. Galbūt praktiškieji amerikiečiai mato tai, ko mums, jaukumą mėgstantiems europiečiams, neduota pamatyti? Be to, „Chevrolet“ automobilių vairavimo, valdymo savybės irgi toli gražu nuo idealo. Todėl kai imama kalbėti dar ir apie pigumą, atsiranda daug negražių klausimų... Skelbiama, kad bazinės versijos pigiojo „Equinox“ ratus varys benzininis 2,4 l ir 182 AG motoras, kurio vidutinės degalų sąnaudos – 9,2 l/100 km. Bus ir dar galingesnė visureigio versija, po kurios variklio gaubtu gaus 3 l ir 264 AG motoras. Tikriausiai ji labiau ir patiks galią mėgstantiems amerikiečiams.
Chevrolet Equinox: dar vienas amerikiečių bandymas
Publikuota 2009-04-06
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|