Vidmantas UŽUSIENIS Prisipažinsiu – niekuomet nesu sėdėjęs prie 2004 metais pirmąkart pasaulį išvydusio Amerikos rinkai skirto „Chevrolet Equinox“ vairo. Nemanau, kad pavyks pavairuoti ir atnaujintą, 2010-ųjų pavyzdžio visureigį, kurio kainos užatlantėje buvo paskelbtos visai neseniai. Vis dėlto kai išgirdau, kad bazinė mašinos versija kainuos tik 23 185 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerius, arba apie 60 tūkst. litų, galiu drąsiai sakyti – tai nebus įspūdingas automobilis. Ir apskritai – įvairiose šalyse teko bandyti nemažai „Chevrolet“ modelių ir jų versijų. Visų pirma, niekad nesupratau Amerikoje įprastų konforto standartų, kai automobilio vidaus apdailą sudaro pigi plastmasė (šitaip numušama ir mašinos kaina), kurią dažnai nemalonu liesti. Galbūt praktiškieji amerikiečiai mato tai, ko mums, jaukumą mėgstantiems europiečiams, neduota pamatyti? Be to, „Chevrolet“ automobilių vairavimo, valdymo savybės irgi toli gražu nuo idealo. Todėl kai imama kalbėti dar ir apie pigumą, atsiranda daug negražių klausimų... Skelbiama, kad bazinės versijos pigiojo „Equinox“ ratus varys benzininis 2,4 l ir 182 AG motoras, kurio vidutinės degalų sąnaudos – 9,2 l/100 km. Bus ir dar galingesnė visureigio versija, po kurios variklio gaubtu gaus 3 l ir 264 AG motoras. Tikriausiai ji labiau ir patiks galią mėgstantiems amerikiečiams.