Daugybė žmonių abiejose Atlanto pusėse laukė šios dienos, todėl ilgai negaišinsiu su įžangom. Taigi Chevrolet Camaro jau keliauja į parduotuves, o oficiali prekyba prasidėjo šiandien ir paskelbta keletas, tiesa, neoficialių, bet įdomių faktų. Taigi, prie faktų. Pirmiausia kuro sąnaudos. Su V6 3.6l (LT ir LS modifikacijos) tiesioginiu įpurškimu Camaro valgys atitinkamai 13,2 ir 8,13 litrų mieste ir užmiestyje, o su 6,2l V8 Camaro SS modifikacija su 400AG (automatas) arba 426 LS3 (mechanika) valgys 14,7/9,4 ir atitinkamai 14,7/10.0l šimtui kilometrų.
Iš esmės tai mane nustebino šitie skaičiai. Kažkaip 400 AG ir 14,7 mieste skamba įspūdingai mažai. Žinote, panašu, kad amerikiečiai pagamino pirmą ekonomišką automobilį, nes kažkada, būtent apie Camaro, kurį turėjo mano draugas, juokaudavome, kad jį galima palikt degalinėje „ant laisvų“ ir bako niekaip nepripilsi pilno,nors iš kitos pusės, gamintojų skaičiai visada būna kiek mažesni nei realios sąnaudos, bet tai parodys laikas. Beje, patys GM teigia, kad Camaro yra žymiai ekonomiškesnis nei Dodge Calenger arba Ford Mustang.
Kas dėl greičio, tai Autoblog.com praneša, kad neoficialus įsibėgėjimo iki 100 laikas yra 4,7s pasiektas su Camaro SS. Taigi aparatas turi „šiek tiek“ jėgos. O pardavimo skaičiai džiugina. Chevrolet praneša, kad jau turi 14,000 užsakymų šiam smagiam „poniui“(pony car).
Beje, štai čia galite labai patogiai pasirinkti jus tenkinančią automobilio komplektaciją. Tik nepamirškit uždėti Angel Eyes ;).