Šis automobilis turi šansų tapti gražiausiu Ingolštato modeliu. “Auto Bild” jau turėjo progą pasivažinėti juo Los Andželo gatvėmis.

Tikro šviesaus ąžuolo apdaila prietaisų skydelyje, sėdynės apsiūtos minkšta oda, iš kurios siuvamos brangios moteriškos pirštinės, panoraminis stiklinis stoglangis – ar kitais metais koncepciniam Audi Sportback modeliui tapus serijiniu A7, šie privalumai bus perkelti ir į jį? Tikriausiai ne visi, tačiau “žiedų valdovas” ir netekęs kai kurių smulkių detalių išliks labai elegantiškas. Dizaino studija išties labai pasistengė, didelių trūkumų mes nepastebėjome.

Nupjauta galinė dalis atrodo labai elegantiškai ir praktiškai, net gaila ką nors dėti į bagažinę. Jos talpa 500 litrų

Konkurentai

O kokia bus šio naujo “Audi” kūrinio rinkodaros strategija? Labai paprastai – A6 automobilis skirtas verslininkui važinėti į darbą. O naujuoju A7 tas pats verslininkas važiuos vakarieniauti, į operą, vienu žodžiu, norėdamas naujovišku automobiliu sužibėti mieste. Ingolštato (šiame mieste Vokietijoje įsikūręs “Audi” kompanija) atstovai nori šiuo modeliu pritraukti visus, kurie iš Audi markės tikisi dar daugiau dinamikos. Įmonė neslepia, kad nori perimti ir dalį konkurentų klientų. Tai padaryti nebus lengva, nes rinkoje jau yra panašių automobilių – pradedant miestietišku Passat CC ir baigiant kilniuoju Aston Martin Rapide. Vieni gamintojai siekia prabangos (Mercedes CLS), kiti renkasi sportą (Porsche Panamera).

“Audi” nori sujungti abi grupes. Stiprių pojūčių ieškotojams bus siūloma sportiška S7 versija su 500 AG varikliu, o vertinantys ramybę galės važinėti puikiu, ekonomišku V6 turbodyzeliu. Kompanija nori pagerinti ir savo įvaizdį Amerikos rinkoje. Ir jai tai gali pavykti – šaunusis mūsų fotosesijos veikėjas sukėlė Kalifornijos garsenybių ir turtuolių susižavėjimą.

Mašina, kurios ilgis 4,95 m, Amerikoje gali būti laikoma vos ne kompaktinės klasės atstovu. Bet tai, kad po variklio dangčiu dūsauja gana kuklus dyzelis, o nealsuoja galingas V8 motoras, sukelia šiokią tokią sumaištį. Kam daug kalbėti – dyzeliai Amerikoje dar ilgai nebus populiarūs, nors kaip tik šis (dėl išmetamųjų dujų valymo sistemos) atitinka griežtas Kalifornijos švarumo normas ir puikiai įsipaišo į beribių galimybių šalies atmosferą. Variklio galia – 225 AG. Jei kalbėtume apie kasdienę eksploataciją, tai 550 Nm siekiantis maksimalus sukimo momentas gerokai svarbiau, be to, gamintojas žada 5,9 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.

Panoraminis stiklinis stoglangis paverčia A7 vidų prabangiu salonu – kad tik kuo daugiau Sportback elementų patektų į serijinį A7 modelį

Važiuojame

Tai tiek teorijos. Pereiname prie praktinės dalies. Užvedame variklį, pavarų svirtį nustatome į D padėtį. Pavarų perjungimui skirta patogi dviejų dviejų sankabų, septynių pavarų DSG transmisija. Automobilis, sveriantis 1800 kilogramų, taip lengvai juda vingiuotais Beverli Hilo keliais, jog susidaro įspūdis, kad mašina pateko į nesvarumo būseną lyg jachta, plaukianti lygiu jūros vandens paviršiumi. Gerai, kad vairo sistema nesužadina tokių marinistinių asociacijų – važiavimo kryptis keičiama nepaprastai staigiai ir tiksliai. Tam “Audi” pirmą kartą (esant išilgai įmontuotam varikliui) panaudojo elektromechaninį stiprintuvą, kuris padeda taupyti degalus – jis veikia tik tada, kai reikia. Be “Start & Stop” sistemos, dar yra energijos taupymo, kuri savo ekologiškumu tikrai patiks Kalifornijai. Tačiau su vienu dalyku, kuris naujajam Audi gali sutrukdyti įgyti “Beverli Hilso kupė” vardą, amerikiečiams teks susitaikyti – A7 neturės hibridinio variklio.

Išvada

Nieko nekeisti, gaminti! Šio Audi net norėtųsi atsikasti lyg meduolių namelio! Jei tik šiemet pasirodysiantis serijinis A7 per daug nesiskirs nuo koncepcinio Sportback, įmonės dizaino studijos vadovai jau gali atidarinėti šampaną. Tiesa, viena pastaba – 1800 kg jau laikoma antsvoriu. Tad gal derėtų šen bei ten sumažinti “kalorijų” ir geriau išanalizuoti konstrukciją? Tokio tipo dieta tikrai atsipirktų!

Šviesaus ąžuolo apdaila turi būti panaši į jachtos kajutę. Salonas apsiūtas Australijos elnių oda

Stogo linija baigiasi šalia žibintų. Po buferiu keturi duslintuvo vamzdžiai

Techniniai duomenys

Audi Sportback Concept
Variklis –turbodyzelinis, V6, įmontuotas išilgai

● Keturi vožtuvai cilindre

● Darbinis tūris – 2967 cm3

● Maks. galia – 165 kW (225 AG) esant 3750 aps./min.

● Maks. sukimo momentas – 550 Nm esant 1750 aps./min. Varantieji ratai – visi keturi

● Pavarų dėžė – 7 bėgių DSG

● Ilgis/plotis/aukštis – 4590/1930/1400 mm

● Bagažinės tūris – 500 l

● Vid. degalų sąnaudos – 5,9 l dyzelino/100 km

● Maks. greitis – 245 km/h

● CO2 – 156 g/km