Daiktų patikimumą geriausiai įrodo garantija. Jeigu gamintojas užtikrina, kad 5 metus sugedusį daiktą remontuos savo lėšomis, tuomet tą laikotarpį galima būti ramiam. Gamintojai nekuria daiktų tam, kad po garantinio laikotarpio jie iškart sugestų, tad didelių išlaidų to objekto remontai greičiausiai skirti neteks ir pasibaigus garantijai.


Automobilių pasaulyje įprasta garantija yra 2-3 metai su ribotu kilometražu (25-30 tūkst. km metams). Daugelis gamintojų siūlo garantijos pratęsimą iki 5 metų už papildomą mokestį – vieneri metai paprastai kainuoja kelis šimtus eurų. Tačiau automobilių industrijoje yra pavyzdžių, kur gamintojai savo kūriniais itin pasitiki ir užtikrina jų patikimumą ilgesnį laiką.


Vienas geriausių pavyzdžių yra daugelio gamintojų suteikiama garantija kėbului nuo kiauryminio prarūdijimo – ji paprastai siekia 12 metų. Pamatę rūdimis padengtą sparno paviršių, negausite nieko, tačiau jeigu per tą sparną jau bus galima kiaurai perkišti tušinuką, tuomet gamintojas nemokamai perdažys pažeistą vietą. Su sąlyga, kad ji nebuvo daužta ir tvarkyta anksčiau.


Geras pavyzdys yra „Porsche“. 991.1 GT3 modelio savininkai po pirmųjų kelių šimtų automobilių atšaukimo dėl elektrinės dalies gedimo buvo sunerimę, kad ir sportinio „Porsche“ variklis gali būti nekokybiškas, tad vokiečiai nusprendė juos nuraminti. „Porsche“ paskelbė, kad naujajam 911 GT3 varikliui suteikiama 10 metų arba 120 tūkst. mylių (192 tūkst. km) garantija – priklausomai nuo to, kas nutiks anksčiau. Bet kokį gedimą iki to termino „Porsche“ sutvarkys. Žinoma, visus 10 metų privalu atlikti reguliarius aptarnavimus ne kur kitur, bet „Porsche“ atstovybėje, kurie nėra pigūs.


Neblogas pavyzdys yra „Tesla“ bei kai kurie kiti elektromobilių gamintojai („Nissan“, „Renault“ ir kt.). Jų suteikiama garantija baterijoms – 8 metai. Gamintojai užtikrina, kad per 8 metus baterijos talpa sumažės ne daugiau nei 30 proc. Jeigu talpa nukristų iki žemesnio lygio, gamintojas įsipareigoja brangiausią elektromobilio detalę pakeisti nemokamai.


Jeigu grįžtume arčiau žemės, nes naujus elektromobilius ar „Porsche“ modelius perka ganėtinai retas žmogus, ilgalaikių garantijų taip pat rastume. Čia lyderiai – korėjiečiai. KIA savo automobiliams suteikia 7 metų arba 150 tūkst. km garantiją, o „Hyundai“ – 5 metų ir neribotos ridos garantiją. Turint galvoje, kad daug komponentų KIA ir „Hyundai“ automobiliuose yra vienodi, vien pagal garantijos sąlygas galima pasirinkti labiau tinkamą automobilį – važiuojant apie 20 tūkst. kilometrų į metus, tinkamiausias bus KIA, įveikiant po 30-40 tūkst. – „Hyundai“.


„Toyota“ savo automobilių patikimumu taip pat užtikrinta: pavyzdžiui, keleiviniame „Pro-ace Verso“ modeliui už papildomą mokestį taikoma net 5 metų arba 200 tūkst. km garantija (standartinė – 3 metai ir 100 tūkst. km). 


Garantijos taip pat skiriasi tarp žemynų – net ir taip pat pavadintiems automobiliams Europoje gali būti suteikiama ilgesnė garantija nei JAV.