Du stiprūs prekiniai ženklai apvienijo pajėgas pasitelkiant kūrybinius išteklius: dizaino, inovacijų ir tradicijų atžvilgiu, Audi ir Prada abu užima pirmaujančias pozicijas kiekvienas savo industrijoje. Dabar dvi kompanijos siekia suvienyti šias galias bendruose projektuose sporto ir kultūros srityse, kuriuose jie taikys naują požiūrį.

 

Pirmasis įvykis, kur du prekės ženklai suvienija jėgas, tai sporto renginys vyksiantis 2009 metų vasario mėnesį. Bendrai remiama jachta “Luna Rossa” dalyvaus “Louis Vuitton Pacific Series” regatoje, kur Audi ir Prada logotipais bus papuošta didžioji burė ir komandos uniformos. Už estetiško žavesio ir dinamiškos jachtos išvaizdos glūdi moderniausios technologijos ir naudojamos vien tik rinktinės medžiagos. Prada ir Audi produktai atspindi šiuos standartus vienodai lygiai – abu prekiniai ženklai yra išskirtinių medžiagų ir meistriškumo įsikūnijimai. Tai yra sporto ir kultūros rėmimo projektų serijos pradžia.

 

Audi ir Prada sutinka, nesvarbu ar tai mados ar automobilių pasaulyje, prabanga kylanuo gero dizaino ir aukščiausio lygio kokybės standartų. Abi kompanijos savo produktams naudoja aukščiausio kalibro medžiagas, dažniausiai parenkamas pagal individualius pirkėjo poreikius. Abu prekiniai ženklai gali pasikliauti ilgaamžėmis tradicijomis, kuomet nuolatos demonstruoja savo pasišventimą būti progresyviais naujos krypties etalonais. Šiuo pagrindu dvi kompanijos planuoja dirbti kartu šiais metais.

 

Susiformavusios ilgalaikės Audi tradicijos kultūrinėje erdvėje, ir tai sudaro pagrindinį vaidmenį korporatyvinėje filosofijoje. Prada nuostatos yra panašios: 1995 metais italų kompanija įkūrė Fondazione Prada, fondą remti šiuolaikinius menininkus, architektus, filmų kūrėjus ir filosofus. 1995 metais Audi taip pat suaktyvino dalyvavimą kultūrinėje plotmėje ir tapo svarbiausias Zalcburgo Festivalio rėmėjas. Audi remia ir skatina daugybę regioninių iniciatyvų įskaitant paramą menui ir kultūrai, be to daug dėmesio teikia pagrindiniams projektams, kaip antai Bavarijos žemių operos pastatymams Miunchene. Ranka rankon su Prada, Audi tikisi išplėsti šią sritį.

 

Buriavimas yra viena pastarųjų AUDI AG tradicijų plačiame sporto veiklų portfelyje. Audi buvo „premium“ regatos „TP 52 Breitling MedCup“ rėmėju nuo 2007 metų, kuri 2008-aisiais buvo pervadinta į „Audi MedCup“. Dabar atėjo laikas Vokietijos – Italijos partnerystei pasižymėti „Louis Vuitton Pacific“ serijoje.