Dviduriai kupė automobiliai tiesiog yra išskirtiniai. Taip, nukenčia praktiškumas, tačiau skoningas kupė su sportišku varikliu yra kažkuo ypatingas. Jis tarsi parodo, kad esate aukščiau praktiškumo, kad esate estetas, žmogus turintis skonį automobiliams. Na, nepaisant viso to „Audi TT“ tikriausiai greitai virs keturduriu.
Gerai, pripažinsime, kad TT tikriausiai niekada nebuvo tas automobilis, dėl kurio tirptų visų entuziastų širdys. Pirmosios kartos, pasirodžiusios 1998 metais, dizainas buvo labai jau užapvalintas - automobilis nepriminė nieko kito, tačiau kartu buvo kiek blankus. Antroji karta demonstravo kur kas geresnę kokybę, tačiau ir apie tuos automobilius niekas nesvajojo. Tačiau dabartinė, trečioji karta yra kitokia.
Atpažįstamas modernus „Audi“ veidas, nepriekaištingos kokybės salonas, sportiška pakaba, o RS versija apskritai turi labai nedaug trūkumų. Tai yra įdomus pasirinkimas įdomiam žmogui. Tačiau tų įdomių žmonių šiais laikais nebėra tiek daug. Ir TT nuo to kenčia.
Jau kurį laiką „Audi TT“ pardavimai nuolat krenta ir pabaigos tam nematyti. Kodėl? O kas dabar pasakys, kodėl, tačiau „Audi“ mano, kad žmonės ieško praktiškesnių automobilių ir stilius nebėra taip vertinamas kaip anksčiau. Tačiau „Audi“ nenori nurašyti TT - dar 2014 metais Paryžiaus automobilių parodoje pasirodęs sprendimas pagaliau taps naudingu.
Per artimiausius porą metų „Audi TT“ dvidurį pakeis „Audi TT Sportback“ keturduris. Vis dar su kupė siluetu, šiokiu tokiu sportiniu dizainu. Įdomu tai, kad, kaip iškapstė žurnalistai, keturduris nepapildys TT gamos, o ją tiesiog pakeis - dvidurio nebeliks. Automobilis bus ilgesnis, ant galinės sėdynės bus šiek tiek daugiau vietos, nors erdviu jo tikriausiai taip ir nepavadinsime. Bagažo skyrius taip pat gerokai išaugs. „Audi“ mano, kad taip pašalins pagrindinį TT trūkumą - praktiškumo stygių. Ir stilingo automobilio ieškantys žmonės galbūt į TT pusę pažiūrės dukart.
Bet ar tai bus geras sprendimas? Viena vertus, miesto visureigiai populiarėja ne šiaip sau - žmonės nori praktiškų automobilių. Tačiau kita vertus, mažą sedaną „Audi“ jau turi - ar TT nepasimaišys A3 kelyje?
Ir kokias išvadas galime iš to padaryti? Pažvelkime, kokiu automobilių „Volkswagen“ ir „Audi“ atsisako: „Beetle“, „Scirocco“ ir dabar TT kupė. Visi jie yra palyginti maži, bet savaip išskirtiniai iš pilkos kasdienių automobilių masės. Bet tikriausiai taip nutiko todėl, kad pasirinkimo tiesiog yra per daug, o didesni automobiliai šiais laikais siūlo viską, ką siūlė ir mažesni - palyginti žemas degalų sąnaudas, komfortą, stilingą išvaizdą, sportiškas dinamines charakteristikas. Galima tik pagalvoti, kad galbūt kada nors ateityje TT taps klasikiniu automobiliu ir kas nors su nuostalgija rodys į juos pirštų gatvėje - „Žiūrėk, kokius automobilius „Audi“ kadaise gamino“.
Šaltinis: http://technologijos.lt