Kompanijos Ariel požiūris į automobilius pakankamai pragmatiškas: užpakalis ant asfalto, jokio komforto, dantimis gaudai vabalus, bet už tai turi geriausią santykį galios tenkančios vienam automobilio kilogramui, kas reiškia, kad iki 100km/h galima įsibėgėti per 2.7s, o posūkius gali įveikinėti kaip dievas.
Paskutinio Ariel Atom modelio gamyba startavo 2008m. vasario mėnesį. Ir iki šiol jis pardavinėjamas su 2.0l kompresoriniu keturių cilindrų varikliu, kuris išvysto iki 300 AG, bet pasirodė naujienos, kad planuojamas modelio atnaujinimas. Atnaujintas Atom turės 2.4 l V8 variklį, kuris pasižymės 500 AG jėga, kuri bus pasiekiama ties įspūdingais 10 000 aps/min. Maksimalus sukimo momentas – 300 Nm ties 8 500 aps/min. Beje, pasak gandų, naujasis variklis tesveria tik 90kg.
Taip pat, su variklio pakeitimu, bus pakeista ir dalis važiuoklės, taip pat planuojamas bėgių perjungimas prie vairo.
Apskritai Ariel Atom išsiskiria iš kitų automobilių tuo, kad visos konstrukcinės detalės yra puikiai matomos ir nedengiamos jokia apdaila. Taip pat šie automobiliai pasižymi labai geru galios ir svorio santykiu: 500 AG/t arba 650 AG/t (kompresorinis variantas). Naujojo Atom svorio ir galios santykis bus 1000AG/t.
Naujojo Atom kainos svyruos tarp 100 000 - 135 000 Svarų, o pagaminta bus tik 25 vienetai. Gamyba prasidės 2010m.
Kaip Ariel Atom bandė Top Gear galite pasižiūrėti čia:
Ariel Atom 500 su V8 ir 500AG
Publikuota 2009-05-29
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|