Nors Interneto socialiniai tinklai Facebook, Twitter ir YouTube tvirtai įėjo į mūsų gyvenimą, jie daro mažai įtakos sprendimams pirkti automobilį.
Taip sako keletas JAV atliktų tyrimų.Tik 3 proc. iš 4005 praėjusią vasarą apklaustų naujų bei naudotų automobilių pirkėjų praėjusią vasarą pasakė , kad socialiniai tinklai padėjo jiems apsispręsti.
Tiesa, A.J. Maida, Crysler dilerio Konektikuto valstijoje direktorius skaitmeniniam marketingui, sako, kad indėlis į socialinius tinklus atsiperka.
Per metus, nuo tada, kai dileris pradėjo daugiau informacijos skelbti Facebook ir kitose vietose, maždaug 5 automobiiai per mėnesį buvo parduodami šiuo būdu.
Tačiau tai vis tiek tesudaro 3 procentus nuo dutūkstantinių metinių pardavimų.
Platesnį tyrimą atliko kompanija Dataium, kuri seka automobilių pirkėjų internetinius įpročius.
Iš pusantro milijono tirtų pirkėjų, tik 9400 pasinaudojo dilerio nuoroda iš socialinio tinklo. Iš jų tik šeši kreipėsi į dilerį tolimesniam kontaktui.
Galbūt didesnį efektą informacija socialiniuose tinkluose duoda netiesiogiai.
Aktyviai ten skelbiančių pardavėjų informacija aukščiau pakyla Google reitinguose. Per Google į dilerių puslapius patenka iki dviejų trečdalių pirkėjų.
Ar pasiteisins prekyba naujais automobiliais per socialinius tinklus?
Publikuota 2011-05-03
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|