Po to, kai 2006-iais buvo nutraukta nuo 1998-ųjų pardavinėto pirmosios kartos HR-V gamyba, japonai buvo aplaidę šį segmentą ir su antros kartos modeliu į kompaktiškų SUV rinką grįžo tik 2013-iais.

Po variklio dangčiu trys pasirinkimai – 1.5 l bei 1.8 l benzininiai kurių galingumas, atitinkamai, 130 arba 140 arklio galių. Šie varikliai buvo siūlomi tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis bepakopėmis pavarų dėžėmis, bei tik priekinių arba visų varančių ratų pavara. Dyzelių mėgėjams tik vienas pasirinkimas – 120 arklio galių, 1.6 l variklis.

Kaip tokios klasės automobiliui, priekaištų dėl važiavimo nėra. Komforto iš važiuoklės ne per daugiausiai, tačiau važinėjant mieste daugeliu atvejų viskas bus gerai ar bent jau patenkinamai. Dyzelinis variklis smagus ir dinamiškas, tikrai neleidžia atsilikti nuo daugelio kitų įprastų automobilių, o šešių pavarų mechaninė greičių dėžė veikia sklandžiai ir tiksliai.

Šio modelio interjeras maloniai stebina kokybe – geros kokybės medžiagos, geras surinkimas. Daugelis šio segmento modelių tuo negali pasigirti, nes dažniausiai, siekiant kuo labiau sumažinti kainą ir padidinti konkurenciją, šiems dalykams yra taupoma. Bet ekspresijos trūksta. Pavyzdžiui, lietimui jautrus ekranas atrodo ne kaip XXI, bet XX amžiaus technologija, nes grafika labai paprasta ir nedžiuginanti estetika. Apskritai interjeras nėra ypatingai patrauklus dizaino atžvilgiu, bet prietaisus valdyti pakankamai paprasta. Vairuotojui ir priekyje sėdintiems keleiviams vietos pakankamai, bet sėdynės šiaip sau. Atskirai paminėti galima galinę HR-V keleiviams skirtą dalį. Vietos, kaip kompaktiškam SUV, čia ganėtinai nemažai, todėl bent trumpus atstumus, čia keliauti gali ne tik vaikai, bet ir suaugę keleiviai.

Tokius „Honda HR-V“ galima priskirti prie patikimų ir daug problemų vairuotojams nekeliančių automobilių, tačiau silpnų vietų yra, o kai kurie gedimai gali pareikalauti ir nemažų išlaidų. Pavyzdžiui, HR-V su 1.6 l. dyzeliniais varikliais bei mechaninėmis greičių dėžėmis dažnai kelia problemų dėl smagračio gedimų, kurį keisti gali tekti vos po 100 tūkst. kilometrų, ypač jei automobilis dažniausiai eksploatuojamas mieste. Kitos problemos ne tokios didelės. Reikėtų stebėti galinių stabdžių apkabų būklę, nes per jas gali pradėti skverbtis stabdžių skystis. Elektronika taip pat gali paerzinti sugedusiu centriniu užraktu, neveikiančiais mygtukais ant vairo ar elektra valdomų langų valdikliais.

Antros kartos „Honda HR-V“ yra geras kompaktinės klasės SUV – kokybiškas, nekeliantis daug problemų ir neblogai važiuojantis. Galbūt nėra toks dailus, kaip daugelis kitų šios klasės modelių, bet praktiškas. Tai tikrai dėmesio vertas savo klasės SUV, ypač jei jums nereikia ekspresijos.

 

TV6 LAIDA AUTOPILOTAS