Antroji „Audi A5 Sportback“ karta rinkoje pasirodė 2016-iais ir iki šiol ieško savo pirkėjų naujų automobilių salonuose. Techniškai, tiek dviduriai A5 kupė ir kabrioletas, yra tokie patys kaip ir didesnis, penkių durų „Sportback“.

Po tokios „Audi“ variklio dangčiu gali suktis 2.0 arba 3.0 l benzininiai ir tokio paties darbinio tūrio dyzeliniai varikliai. Po atnaujinimo 2019-iais, gama praplėsta varikliais su lengvosiomis Mild-hybrid hibridinėmis sistemomis. Didžioji dauguma rinkoje esančių modelių turi automatines greičių dėžes, bet silpnesni variantai gali turėti ir šešių pavarų mechanines.

„A5 Sportback” su 2.0 l, 150 arklio galių benzininiu varikliu ir automatine greičių dėže nėra labai dažnas pasirinkimas naudotų automobilių rinkoje. Bet tai geras derinys – variklis ir pavarų dėžė suderinti praktiškai nepriekaištingai, todėl jokių priekaištų šiai sąjungai. Pats variklis, nors turi, sakykime, tik 150 arklio galių, tačiau yra dinamiškas ir labai jautriai, teigiama prasme, reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą.

Važiuoklė standi, todėl ramus važiavimas miesto gatvėmis, nėra toks jau ir ramus, dėl vairuotojui ir keleiviams perduodamų kelio nelygumų. Bet posūkiuose stabilumo su kaupu, vairo mechanizmas vidutiniškai sportiškas, bet pakankamai tikslus. Daugiau komforto šiam automobiliui nepamaišytų, bet jei mėgstate sportišką važiavimą, tuomet tikriausiai per daug nebumbėsite.

 

Šio automobilio viduje vokiečiai bandė suderinti sportiškumą ir premium modeliams būdingas savybes, o komforto – minimaliai. Labai patogus ir sportiškas vairas puikiai limpa į rankas, sėdynės patiks mėgstantiems standesnį kūno įtvirtinimą. Ergonomika reikalauja įpratimo, nes, pavyzdžiui, centrinis ekranas valdomas ne lietimu, o valdikliais prie pavarų perjungimo svirties. Skaitmeninio prietaisų skydelio informacija taip pat valdoma mygtukais ant vairo. Prie viso to reikia priprasti, norint išnaudoti visas funkcijas.

Medžiagų kokybė nuteikia dviprasmiškai. Nemaža dalis plastikos kokybiškas, tačiau galima atrasti ir pigių elementų. Pavyzdžiui, aliuminio apdaila neatlaidi žiedams ir kitiems kietiems elementams, todėl gali būti stipriai pažeista ir gadinti neblogą bendrą vaizdą.

„A5 Sportback galinė dalis, nėra vieta kurioje norisi ilgai būti, nes dėl žemėjančios stogo linijos, vietos galvai nėra daug, ypač tai pajaus aukštesni keleiviai. Bagažinė taip pat ne praktiškumo etalonas – neatlenkus galinių sėdynių čia telpa 465 litrai, arba 30 litrų mažiau nei A4 modelyje.

Ar galima tokia „Audi“ pasitikėti? Ne visada. Erzinti gali stringanti multimedijos sistema, tačiau dažniausiai problemas pavyksta išspręsti atnaujinus programinę įrangą. Dėl berėmių stiklų konstrukcijos, ilgainiui per nesandarias gumas gali pradėti skverbtis vanduo. Iš techninės pusės, ne retas nusiskundimas dėl sąlyginai greito važiuoklės svirčių guminių įvorių nusidėvėjimo. Automatinės greičių dėžės taip pat gali kelti problemų. Jei juntamas delsimas perjungiant pavaras arba smūgiavimas, padės arba valdymo bloko programinės įrangos atnaujinimas, arba tai gali reikšti nepigiai šalinamus techninius gedimus. Varikliai reikalauja šeimininko atsakingumo ir reguliaraus tepalų keitimo, kitu atveju, gali kilti problemų dėl grandininių pavarų, o čia išlaidos taip pat nemažos.

Antros kartos „Audi A5 Sportback“ nėra praktiškas ir komfortiškas automobilis, tačiau tai nesunku suprasti į jį vos pažvelgus – juk tai prie žemės prigludęs, kupė silueto kėbulą turintis modelis. Tačiau norintys sportiškai atrodančio ir dinamišku važiavimu pasižyminčio stilingo automobili, tai net ir silpniausią benzininį variklį turintis modelis gali maloniai nustebinti. Taip, „A5 Sportback“ labiau skirtas jūsų įvaizdžiui, bet ir važiuoti šis automobilis moka labai neblogai.