Pirmadienis Saudo Arabijoje tapo dar vienu sudėtingu iššūkiu dalyviams. Sportininkai turėjo ne tik įveikti daugiau nei 438 kilometrų greičio ruožą ir beveik 300 km pervažiavimų, ber ir akylai saugoti savo techniką. Iki rytojaus starto mechanikai turės tik dvi valandas jos remontui, tad bet koks didesnis pažeidimas galėjo baigtis liūdnai. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas finišą pasiekė sėkmingai, tačiau trasoje patyrė visko.

„Buvo labai sunki diena. Pirmus šimtą kilometrų važiavau lyg veždamas kiaušinius – per akmenis labai saugojau techniką. Paskui sekėsi gerai, kopose teko šiek tiek pakasti smėlio, bet praradau gal penkias minutes. Kelis kartus paklydau, bet visi nuklydimai kainavo po minutę, tai iš esmės viskas šiandien pagal planą. Svarbiausia, kad grįžome su šviesa“, – serviso parke kalbėjo A. Kanopkinas ir minėjo, jog eis aiškintis pas teisėjus, kodėl prie jo rezultatų prirašyta dviejų valandų bauda.

Sportininkas neslėpė, kad trasoje buvo ir pavojingų akimirkų – pasitaikė pavojingų duobių, kurios nebuvo pažymėtos kelio knygoje. Pagal preliminarius rezultatus A.Kanopkinas šiandien keturračių įskaitoje finišavo aštuntas ir juokėsi, kad septynios valandos, praleistos greičio ruože, darosi kasdienybė.

Šiąnakt sportininkai miegos organizatorių suteiktose palapinėse, atskirai nuo savo komandų. Tai pirmojo šio Dakaro ralio maratoninio greičio ruožo dalis. Rytoj dalyviai viso turės įveikti 631 kilometrą, iš kurių 299 sudarys greičio ruožas. Organizatoriai sako, kad bus greitų atkarpų, tačiau taip pat reikės spręsti ir sudėtingus navigacinius iššūkius.