Palyginus nesenai šeštos kartos Volkswagen Golf GTI pasiekė prekybą, o vokiečiai ABT Sportline jau spėjo patobulinti šį automobilį. Pirmiausia, į ką ABT inžinieriai atkreipė dėmesį, tai standartinis 2.0l variklis su turbokompresoriumi, 4 bėgių pavarų dėže, išspaudžiantis 210AG. ABT parengė dvi GTI versijas – pirmojoje įmontuotas ECU galią padidina iki 260AG, antrojoje versijoje naujas turbokompresorius prideda dar 40 arkliukių, taip galią padidindamas iki 300AG. Automobilis su 300AG po kapotu iki 100km/h įsibėgėja per mažiau nei 6sek., kai tuo tarpu gamykliniam Golf GTI VI modeliui tam pačiam greičiui pasiekti prireikia 7.2sek. Automobilio valdymui pagerinti yra įmontuotos sužemintos bei standesnės spyruoklės, nauja aukštos kokybės stabdžių sistema bei naujai suprojektuoti 18‘‘ arba 19 colių lydinio ratlankiai. ABT Sportline taip pat nepamiršo ir automobilio išorės. GTI pakete naudojami raudoni akcentai (taip pat naudojami ir automobilio viduje – ant vairo, prietaisų skydelyje, durų apdailoje), kurie, pasak pačių ABT, pakelia dizainą į kitą lygį. Taip pat naudojamos naujos grotelės, priekinis buferis su LED dienos šviesos žibintais, nauji šoniniai bei stogo spoileriai ir galinis difuzorius su jame įmontuotom dviem porom įstrižai išdėstytų išmetimo vamzdžių. Pasak ABT, šio sportinio paketo kaina bus paskelbta vėliau.
ABT patiunintas VW GTI: 260AG ir 300AG versijos
Publikuota 2009-07-13
Elektromobilis šaltuoju metų laiku: kaip prailginti nuvažiuojamą atstumą atvėsus orams?
2024-11-21
Krintanti oro temperatūra bei artėjanti žiema vairuotojams ir vėl primena apie sudėtingesnes eismo sąlygas keliuose. Nors vėlyvojo rudens ir žiemos šalčiai dažnai sukelia iššūkių daugumai automobilių vairuotojų, elektromobilių savininkams šaltuoju metų laiku reikia įvertinti ir...
|
|
Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka
2024-11-14
Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant...
|
|
Tyrimas: dažniausiai klastojama daugiau riedėjusių automobilių rida
2024-11-13
Rida yra vienas iš pagrindinių automobilio susidėvėjimo rodiklių, todėl natūraliai vairuotojai teikia pirmenybę mažiau nuvažiavusioms transporto priemonėms. Visgi, automobilio odometras dažnai tampa sukčių įrankiu, padedančiu dirbtinai „atjauninti“ transporto priemonę ir,...
|