Po to, kai praėjusią savaitę interneto platybes pasiekė “nutekėjusios” nuotraukos, švedų gamintojas „Saab“ nusprendė suteikti galimybę pažvelgti į naujojo jų kūrinio linijas.
Naujasis 9-5 modelis, kuris bus oficialiai pristatytas 2009 m. Frankfurto auto šou, bus maitinamas trimis benzininiais varikliais su turbokompresoriais. Mažiausias iš tų trijų – 1.6l keturių cilindrų variklis, išvystantis 160AG. Antroje vietoje – 2.0l V4, generuojantis 201AG ir pirmoje vietoje pagal galingumą – 2.8l šešių cilindrų „monstriukas“, po kurio kapotu – 300 arklio galių.
Išoriškai naujasis Saab 9-5 modelis pasižymi naujomis dizaino užuominomis, naujais priekiniais žibintais, performuotu priekiniu buferiu ir galiniais LED žibintais. Automobilio gale – iš 9-4x BioPower koncepto pasiskolintos detalės. Lyginant su ankstesniąja versija, 9-5 modelis yra sunkesnis, aukštesnis ir ilgesnis, su 14cm prailginta ratų baze.
Automobilio viduje – prietaisų skydelyje įmontuotas uždegimas, juoda apdaila, naujas vairas, Harman Kardon audio sistema ir Panasonic 8 colių navigacijos sistema bei pramogų sistema gale važiuojantiems keleiviams. Detalės apie apdailos galimybes kol kas neskelbiamos, tačiau žinoma, kad interjeras tikrai galės atrodyti ir ne taip, kaip aprašyta prieš tai.
Po to, kai automobilis bus pristatytas Frankfurte, 9-5 turės luktelėti keletą mėnesių iki jo išleidimo. Tikimasi, kad pirmieji pardavimai prasidės Europoje 2010 metų balandį, o numatoma pradinė kaina – 35.000 EUR.
2010 Saab 9-5. Oficialios nuotraukos
Publikuota 2009-07-28
Automobiliai po eismo įvykio: pirkti ar susilaikyti?
2024-05-09
Būna nesiseka ir automobilis „sugriūva“ po pirmo autoįvykio. Kartais apie auto įvykį net nežinant, tiesiog nusiperkamas „idealios būklės“ automobilis, kuriame šie defektai paslėpti.
Istorija gali baigtis ir daug liūdniau, tad Autogidas.lt suremia pečiais su Autopretenzija.lt,...
|
|
Lietuviai atranda keturračius: į juos sėda ne tik ieškodami pramogų
2024-05-09
Lietuvai atlaikius paskutinį žiemos pasispardymą ir pagaliau įsigalėjus šiltajam sezonui vis daugiau entuziastų savaitgaliais nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą. Tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebi, kad...
|
|
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių?
2024-05-08
Kiekvienas automobilių entuziastas sutiks: vieni smagiausių vairuoti yra nedideli, lengvi, galiniais ratais varomi rodsteriai arba kupė. Seniau tokių įperkamų sportiškų modelių rinkoje buvo gyvas galas, o dabar pasirinkimas sumenko iki minimumo. Kodėl rinkoje beveik nebeliko įperkamų...
|