Vakar, New York’o parodoje BMW oficialiai pristatė ilgai slėptą BMW X6 M versiją. X6 M versija rinkoje konkuruos su Porsche Cayenne Turbo ir kitais galingais “Crosover” tipo automobiliais.
Automobilyje sumontuotas paskutinis BMW inžinierių šedevras 4.4l V8 biturbo varikliukas, kuriame įkinkyti visi 555 AG, o sukimo momentas, kuris pasiekiamas ties 5,750 apsisukimų per minutę, siekia beveik 679Nm. Nuo nulio iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 4.7s.
Paskutiniai M modeliai X6 bei X5 yra pirmieji M, kuriuose panaudota xDrive systema (keturi varantys ratai) , kartu su xDrive šiuose modeliuose naudojama ir visiškai nauja Servotronic vairo stiprintuvo sistema, o visa tai kartu žada malonų valdymą. Bėgius bus galima perjunginėti svirtimis prie vairo arba įjungti automatinį bėgių perjungimą. Automatiam bėgių perjungimui bus galima parinkti vieną iš trijų rėžimų: Paprastas, Sportinis bei M.
Abu xDrive sistemos diferencialai – elektroniai, sistema paruošta taip, kad reaguoja į betkokį slystelėjimą dar prieš įsijungiant DSC (Dinaminė stabilumo kontrolė), todėl automobilį turėtu būti
paprasta valdyti net nepatyrusiems vairuotojams.