Šiandien sėsdamas prie komiuterio rašyti dienos naujienų supratau, kad per daug visko gero vyksta automobilių pasalyje, kad galėčiau viską aprašyti išsamiai, todėl sugalvojau, kad galėčiau daryti dienos naujienų santrauką  (kažkas panašaus į dienos naujienas per 60 sekundžių).

Jei nesunku pareikškite nuomonę komentaruose ar dienos naujienų santrauka  įdomu ar neįdomu, reikalinga ar nereikalinga. Iš anksto dėkoju.

Taigi Jūsų dėmesiui pirmoji  versija:

 

 

AUDI: pernai pardavusi Didžiojoje Britanijoje virš 100 000 automobilių, šiais metais nori parduoti dar daugiau. Bet kaip tai padaryti? O gi išleidžiant pigesnę visų mylimo roadsterio Audi TT versija. Vietoj 2.0l TFSI variklio montuojant mažesnį - 1.8l variklį, kuris ir pigesnis, ir ekologiškesnis ir ... na gal ir beveik toks pat smagus. Naujojo modifikacija turės 158 AG, 250Nm sukimo momentas. Nuo 0 iki 100 įsibėgės per 7.4s. Maksimalus greitis ~220km/h. Kainos prsideda nuo 34 000 JAV dolerių. Veiksmas vyksta Britanijoje.

 

CHEVROLET: Kaip jau rašėme startavo prekyba legendiniais Chevrolet Camaro. Dabar internete pasirodė ir video, kaip nuo konvejerio nurieda pirmasis Camaro. Tai juodas Camaro SS su raudonu salonu. Automobilis Nr 001 atiteko laimingajam Rick Hendrick iš kompanijos Hendrick Motosports. Mmmmm kvepia kolekciniu automobiliu.

 

 

CHEVROLET: Sklinda prieštaringi gandai, dėl Chevrolet CAmaro gamybos terminų bei pristatymo datų. Iš pradžių buvo 2010, paskui 2011, dabar lyg ir 2012.... trumpiau tariant kol kas pasigrožėkit galerija, o kai jie apsispręs mes parašysim ;)

 

LAMBORGHINI: atsakydama į internete pasirodžiusius gandus, kad Estoque palaidota, paskelbė, kad „Keturviečio prabangaus sedano galyba yra logiška įmonės plėtros galimybė. Sprendimas dėl Estoque gamybos nepriimtas“

 

NISSAN: vėlgi gandai, kad Nissan svarsto galimybę gaminti ne tokią aršią Nissan GT-R versiją, skirtą, labiau, kasdieniniam naudojimui. Modelis vadinasi GT-R Spec M. Rašoma, kad turėtų būti minkštesnė važiuoklė, prabangesnis automobilio salonas. Galia bei pavarų dėžė turėtu būti ta pati.

 

AUDI: Jau seniai nematėme A2. Nuo pat 2005m. Tai va, dar vienas gandas apie tai, kad galbūt netolimoje ateityje galėsime pamatyti naujausia Audi supermini klasės automobiliuką. Sakoma, kad jis bus visiškai kitoks, nei senasis A2. Gali būti, kad kažkurioje iš šių metų parodų pamatysime naują A2 konceptą.

 

TUNING: Automobilų „tiuningo“ bendrovė B&B padirbėjo su Volkswagen Scirocco ir iš 2.0 TFSI „išspaudė“ 350 AG bei 450Nm. B&B siūlo pasirinkimą iš 6 variantų. Pirmasis kainuoja 998 EUR bei pakelia galingumą iki 235 AG ir 340 Nm , sekantys varinatai – 250, 265, 286 ir 300AG. Kai užsakomas šeštasis paketas – senasis jūsų Scirocco variklis išimamas, o vietoj jo dedamas specialiai ruoštas agregatas, su dideliu turbo, stiprintu alkūniniu velenu, indeklais, vožtuvais... žodžiu jis lieka tik iš išorės panašus į senąjį. Visa tai labai gerai paveikia automobiliuką, kuris su šituo paketu iki 100km/h įsibėgėja per 4.9s, o maksimalus greitis 274 km/h.