Įsiminė
15
Atnaujintas
Prieš 4 val.
Nemokamai
palyginkite paskolas automobiliui.
Ir sutaupykite iki pusės jo kainos.
UAB „Lenders“ atstovauja virš 20 vartojimo kredito davėjų ir veikia kaip priklausomas jų tarpininkas.
Bmw 330 2003 m Universalas
1 850 €
Bmw 330 2003 m Universalas
1 850 €
Mėnesio įmoka:
28 € / 7 m.
- 1 metai
- 2 metai
- 3 metai
- 4 metai
- 5 metai
- 6 metai
- 7 metai
- 8 metai
- 9 metai
- 10 metų
Kėbulo tipas
Universalas
Spalva
Pilka
Varantieji ratai
Galiniai varantys ratai
Defektai
Be defektų
Vairo padėtis
Kairėje
Durų skaičius
4/5
Cilindrų skaičius
6
Pavarų skaičius
5
Sėdimų vietų skaičius
5
TA iki
2026-08
Ratlankiai
R17
Pirmosios registracijos šalis
Vokietija
Savininko deklaravimo kodas
RCPFKTTP
Ypatybės
Interjeras
El. langai
Odinis salonas
Oro kondicionierius
Eksterjeras
Lengvo lydinio ratlankiai
Priekinių žibintų plovimo įtaisas
Rūko žibintai
Žibintai „Xenon“
Žieminių padangų komplektas
Elektronika
El. reguliuojami veidrodėliai
Kritulių jutiklis
Autopilotas (kruizo kontrolė)
Saugumas ir apsauga
ESP (Stabilumo kontrolės sistema)
Audio, video įranga ir sąsajos
Audio grotuvas
Komentarai
Kaina
1 850 €
Pavyzdžiui, skolinantis per vieną iš mūsų atstovaujamų kredito davėjų 3.000 EUR, kai sutartis sudaroma
60 mėnesių laikotarpiui, fiksuotoji metinė palūkanų norma – 7,9 proc., mėnesinis sąskaitos tvarkymo
mokestis – 0,7 EUR/mėn., bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 3683,14 EUR, bendros vartojimo
kredito kainos metinė norma (BVKKMN) – 9,7 proc., eilinė mėnesio įmoka – 60,69 EUR“. Konkrečios
vartojimo kredito sąlygos priklauso nuo kiekvieno UAB „Lenders“ atstovaujamo vartojimo kredito davėjo
taikomos kainodaros ir nuo jūsų kreditingumo vertinimo rezultatų.
UAB „Lenders“ atstovauja virš 20 vartojimo kredito davėjų ir veikia kaip priklausomas jų tarpininkas.
Pardavėjo kontaktai
Pardavėjo tapatybė patvirtinta
Atnaujintas:
Prieš 4 val.
Įdėtas:
2025-01-05
Skelbimo ID:
0137329241
Rekomenduojami skelbimai
Atsiliepimai apie BMW 330 automobilius
4.5
4.2
4.8
Jaunuolių svajonių automobilis, bet ir vyresnis dėdė grąžtą su gulščiukais susitalpintų (patikrinau), O ir teta, kita gal ir melžimo aparatą sukrautų. Tuo remiantis sakyčiau, jog kėbulas universalus visom prasmėm. Okay, viena prasme universalumo gal ir trūktų: pats kėbulas neblogo stovio, tad jei esi profesinės mokyklos moksleivis besimokantis kėbulisto amato ir sudomono šis aparatas, reikėtų labiau svajoti kaip montuosi priekyje M buferį, o ne špakliuosi galines arkas.
Apie variklį: nu ką žinau. Kuriasi dirba gerai. "Prisiknisti" galima visur ir visada: tie kurie pardavinėjote savo automobilį ir gal ten kur tepalo lašiukas, gal po metų metų ar kelių atsisakys koks purkštukas. Šiai dienai užsikuria gerai, dirba gražiai, pavasarį, prieš tech. Apžiūra susidėjau dėvėta labai gero stovio turbiną. Tai nedūmina, realiai traukia gerai.
Dėžė: dėžė veikia neblogai: bėgius jungia gražiai, nesmūgiuoja, tik pūslė kiek labiau pavargusi, tai jau žvėriškus ir kosminius niutonus, kuriuos Vadimas iš gretimo garažų bloko jums galėtų surašyti už sjemdysjet evro rekomenduočiau palikti esamoje vietoje - fizikos vadovėlyje, likusiame prisiminimuose apie 10 klasę.
Važiuoklė: muziką reiks pasijungti šiek tiek garsiau, minimaliai girdisi kažkas priekyje, galas viskas šauniai.
Techo ir žiemai ir vasarai ir dar ilgam: pats variau prieš nepilną pusmetį, tad galima ir skersa pastatyti, kai šilčiau ir kažką ant galinės sėdynės pasiguldyti.
O jei be humoro: kuriasi, važiuoja gerai. Kėbulas nebaisus: priekinis keleivio sparnas su paviršinėmis rūdelėmis, ant kapoto yra akmenukų įdaužų, bagažinės dangtis su rūdelėmis po numerių apšvietimo juosta -vizualiai nesimato jų. Pavaras dėžė muša sklandžiai, tik puslė šiek tiek gyvenimo mačiusi. Tech. Ilgam. Minimaliai pabarška važiuoklė priekyje.