Mercedes-Benz E 290 S210 T TD Classic Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.9 л
- Мощность:
- 95 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 12.2 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (2)
Mercedes-Benz E 290 S210 T TD Avantgarde, 1998г
Labai geras AUTO
Mercedes-Benz E 290 S210 T TD Avantgarde, 1996г
Pirkau jau pasmerktą automobilį laužynui. Po savo darbo ir servisų pagalbos automobilis išvažiavo į kelią. Važiuoja stabiliai ir patikimai. Avantgarde komplektacija tad važiuoklė kiek per kieta. Nerekomenduočiau rinktis avantgarde nes prarandamas mersedeso komforto jausmas važiuojant. Visiems žinoma W210 liga rūdyjimas. Maniškis irgi stipriai parūdyjęs. Kaip trūkumas įvardyčiau hidraulinę galinę karavano važiuoklę. Brangios labai dalys remontui. Hidroakumuliatorius teko keisti. Taipogi buvo užrudyjęs hidraulinio amortizatoriaus šarnyras mašina skleidė įkyru garsą per nelygumus. Bet užteko išardžius pramankštinti ir sutepti kolkas laiko. Kadangi mašinos rida 350000km teko keisti purkštukų antgalius. Variklio balsas pasidarė tylesnis. Nuo pirkimo streikuoja automatinė greičių dėžė (įjungus į D ar R padėtį automobilis uždelsia ~5s kol pradeda judėti). Prarudijęs buvo kuro bakas tad teko keisti kitu. Jau nuvažiuota 20000km ir kolkas nesklandumų nerasta. Pagal pagaminimo metus automobilis tikrai moderniai prifarširuotas "privalumu", atitinkantis šiuolaikiniu automobilių standartus. Ksenon žibintai, Webasto, Ventiliuojamos šildomos sėdynės, Parkavimosi davikliai gale ir priekyje, ESP, ABS, autopilotas, tamsėjantys veidrodėliai, klimatronikas, el valdomos sėdynės. Žiema kuriasi be problemų, tik kaip visiems dyzeliams reikia leisti kažkiek pašilti prieš pradedant važiuoti. Variklis nėra labai galingas pagal šiuolaikinius standartus. Teko prieš tai važinėtis 2.2CDI automobiliu. Bet visada galima atlikti chiptuiningą ar tiesiog sumontuoti modifikuotą kuro siurblį ko pasekoje galima turėti ir ~200AG. Automobiliui atliktas antikorozinis padengimas tad planuoju dar ne vieną tūkstantį kilomentrų prasukti su šiuo automobiliu.